به گزارش مهر سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: آنچه برای پلیس ملاک است عمل در چارچوب قانون و احترام به ارزشها و هنجارها است. یک بار در گذشته اعلام کردیم که آب بازی و هنجارشکنی ممنوع است و هرکجا که خارج از این قاعده عمل شود پلیس تحمل آن را ندارد.

وی ادامه داد: یکبار به افرادی که شاید ناآگاهانه در پی یک دعوت گروهی آمده بودند تذکر دادیم. این افراد اعمالی را مرتکب شدند که از نظر اخلاقی بسیار زشت و نامطلوب بود. همه جوانان باید بدانند که این دعوتها سبب خیر نیست و دعوت به شر است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: پشت موضوع آب بازی اهداف دیگری وجود دارد که تعدادی از جوانان وسیله رسیدن به آن شده اند و در واقع طعمه این افراد برای رسیدن به اهداف شوم دشمنان هستند. به فریب خوردگان توصیه می کنیم که مراقب فریب آدمهایی که در بیرون نشسته و این برنامه ها را طراحی می کنند باشند.

سردار رادان از دستگیری تعدادی هنجارشکن در روز جمعه خبر داد و افزود: روز جمعه تعداد اندکی از این هنجارشکنان که قصد آب بازی داشتند از سوی پلیس دستگیر شدند. البته اقبال به سوی این گروه بسیار کم شده و افرادی که با آنها همکاری می کنند یا واقعا نادانند یا به قانون بی توجه هستند.

وی تاکید کرد: پلیس در هر صورت با این افراد برخورد می کند. همچنین افرادی که با قصد و غرض اقدام به آب بازی می کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی هدف این گروه را زشت نشان دادن چهره جامعه دانست و اظهار داشت: این افراد به دنبال زشت نشان دادن جامعه هستند و همانند اسم گروه شان "گندکشان" که به درستی برای خود انتخاب کرده اند مشخص است می خواهند عده ای از جوانان ایران را با چهره بد معرفی کنند. البته پلیس با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی اجازه چنین سوء استفاده ای را نمی دهد و با گردانندگان و افراد اصلی این گروه برخورد می کند.