کرباسچی هجوم جریان خاص به شورای نگهبان را فراموش کرد!

«اصلاح‌طلب‌ها دنبال حفظ موقعیت و جایگاه شورای نگهبان هستند. هیچ اصلاح‌طلبی را نمی‌شناسم که در جهت تخریب شورای نگهبان حرفی زده باشد.»

 

 

*بر خلاف آقای کرباسچی اما افکار عمومی تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان و داوطلبان اصلاح‌طلب انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را می‌شناسند که حرف‌هایی را در جهت تخریب شورای نگهبان بر زبان رانده‌اند...

در ادامه به تعدادی از این افراد و گفته‌های آنها که در مقاطع مختلف علیه شورای نگهبان اظهار شده‌اند اشاره می‌کنیم:

 

_ رسول منتجب‌نیا: حتی مادر فرزندمرده نیز به دلایل ردّ صلاحیت من می‌خندد!

 

_ احمد خرّم: این رد صلاحیت‌ها، با شناختی که ما بر روی افراد رد صلاحیت‌شده داریم، عکس فرمایشات رهبر معظم انقلاب است. ما متوجه نمی‌شویم که چرا شورای نگهبان در جهت مخالف صحبت‌های رهبری حرکت می‌کند!

 

_ سیدحسین موسوی تبریزی: تحقیقات محلی شورای نگهبان برای انتخابات خلاف شرع و قانون است.

 

_ شهربانو امانی: هیئت نظارت نه تنها زمینه شرکت گسترده مردم و مشارکت حداکثری آنان را فراهم نمی‌کند، بلکه بدون در نظر گرفتن تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حق الناس بودن انتخابات، موجب یأس و نا امیدی سیاسیون و مردم ایران می‌شوند.

 

_ سیدحسین مرعشی: غیر از نصحیت رقیب کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم٬ چون ما ابزاری مثل شورای نگهبان در اختیار نداریم. اگر هم چنین ابزاری را داشتیم برای حذف رقیب خود از آن استفاده نمی‌کردیم!

 

_ جواد اطاعت: نفس کلمه صلاحیت و ردّ صلاحیت آبروی کشور و نظام ما را برده است.

 

_ سیدحسین مرعشی: تکلیف ما با آقای جنتی روشن است. ایشان بسیاری از اصلاح‌طلبان را رد صلاحیت کرد اما همه ملت ایران را که نمی‌تواند رد صلاحیت کند...اگر قرار بر این باشد که آقای جنتی به جای 75 میلیون مردم ایران تصمیم بگیرد مردم این موضوع را انحراف می‌دانند و در مقابل انحراف هم می‌ایستند.

 

اکنون این آقای کرباسچی و این گفته‌های اصلاح‌طلبان که مشخص نیست از نظر دبیر کل حزب کارگزاران و سایر اعاظم ستادی اصلاح‌طلب، توهین و تخریب شورای نگهبان محسوب می‌شوند یا خیر؟! و اگر آری، جبران این هجوم به مهمترین نهاد نظارتی در جمهوری اسلامی ایران از سوی یک جریان خاص سیاسی بر عهده کیست؟!