فعالیت موشکی بزرگترین سپر دفاعی ایران است

 ابراهیم کارخانه‌ای در نطق میان‌دستور امروز صحن علنی مجلس ضمن درود  به روح امام عظیم‌الشان انقلاب و شهدای آن گفت: از مردم همدان و ملت سلحشور از این جهت که نتوانستم در سنگر مجلس به خوبی وظیفه‌‌ام را ایفا کنم، عذرخواهی می‌کنم.

نماینده همدان اظهار داشت: تا زمانی که نفس می‌کشیم در حال امتحان هستیم و آنگاه که نفس بند آمد مدت امتحان به پایان می‌رسد و ما را می‌برند تا نتیجه امتحان را ببینیم، نکند که در جلسه امتحان از کتاب قرآن و عترت نمره خوبی نگیریم و در پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) شرمنده شویم.

وی تصریح کرد: آمریکا و همپیمانانش برای حذف ایران از معادلات سیاسی جهانی و منطقه‌ای 4 هدف عمده محدودیت برنامه هسته‌ای، محدودیت فعالیت‌های موشکی، تضعیف جایگاه منطقه‌ای ایران و توقف پیشرفت و اقتدار علمی جمهوری اسلامی را در قالب برجام و فرابرجام دنبال می‌کنند.

کارخانه‌ای با تاکید بر اینکه فعالیت موشکی بزرگترین سپر دفاعی ایران است، اظهار داشت: این قدرت حیرت دشمنان را فراخوانده است و آنان تمامی توطئه‌های خود را متوجه این مسئله کرده‌اند.

وی ادامه داد: اعمال 15 تحریم حقیقی و حقوقی بلافاصله پس از اجرای برجام نماد توطئه و کینه آمریکا برای مقابله با قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران است.

کارخانه‌ای با بیان اینکه برنامه هدفمند و مدیریت شده‌ای از سوی آمریکا علیه پیشرفت و اقتدار کشورمان به ویژه برنامه‌های موشکی تدارک دیده شده است، گفت: دستگاه دیپلماسی کشور باید جلوی توطئه‌های جدید آمریکا را بگیرند.

نماینده همدان با بیان اینکه آمریکا و غرب با همدستی رژیم صهیونیستی برنامه جامع و هدفمندی را با هدف مهار و فشار علیه جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده‌اند، ادامه داد: آنها می‌خواهند با بهره‌گیری از نفوذ و ضعف‌های ساختاری موجود در برجام به اهدافشان برسند.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است  هیئت نظارت بر اجرای برجام برنامه از پیش تعیین شده‌ای را برای سرویس‌های جاسوسی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بکار گیرد، اذعان داشت: آنان بنا دارند که با رصد و ممیزی پیشرفت دفاعی و صنعتی کشور را تحت کنترل قرار دهند.