رمز فتنه امسال حمله به شورای نگهبان است!

حمیدرضا ترقی ظهر امروز در نشست با اصولگرایان استان بوشهر با اشاره به اقدام پاسداران نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: اقدام پاسداران نیروی دریایی سپاه در جزیره فارسی نشان داد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در تمام بخش‌های با اقتدار و سربلندی حافظ مرزهای کشور هستند.

وی بیان کرد: در این عملیات حیثیت آمریکایی‌ها در جهان زیر سؤال رفت و پاسداران جمهوری اسلامی این پیام را به دنیا دادند که هر کس بخواهد به مرزهای ایران نزدیک شود برخورد قاطعی با او خواهد شد.

معاون امور بین‌الملل مؤتلفه اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات تصریح کرد: در طول 37 سال از انقلاب اسلامی، ایران اسلامی تجربه‌های زیادی از انتخابات داشته و نشان می‌دهد انتخابات از دستاوردهای مهم انقلاب است.

ترقی افزود: در روز 7 اسفندماه امسال نیز مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پای صندوق رآی بار دیگر با ارزش‌ها و آرمان‌های نظام تجدید بیعت خواهند کرد و اعلام می‌کنند همیشه گوش‌به‌فرمان ولایت هستند.

وی اضافه کرد: معیارهای انتخاب باید دین و ارزش‌های انقلاب باشد تا راه نفوذ افراد با تفکر غربی در دستگاه‌های تصمیم‌گیری بسته شود.

معاون حزب مؤتلفه با اشاره به برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور گفت: اصلاح‌طلبان پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال 92، 4 طرح و سناریو را برای بازگشت به قدرت صحنه سیاسی کشور دنبال کردند.

ترقی بیان کرد: تکرار مجلس ششم، مبالغه و ساختن فتح‌الفتوح از مذاکرات هسته‌ای، تکرار حوادث خرداد 92 و زیر سؤال بردن سلامت انتخابات 4 سناریوی اصلاح‌طلبان برای بازگشت به قدرت است که پس از سال 92 دنبال می‌کنند.

وی گفت: در دولت فعلی تلاش شده فتنه را یک سوءتفاهم جلوه دهند و با رفع حصر مقدمه‌ای برای حضور سران فتنه در رأس لیست انتخاباتی قرار دهند که این سناریوی آن‌ها نیز محقق نشد.

معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان که خود مسبب بحران هسته‌ای در مجلس ششم شدند، به دنبال مذاکره و پس‌ از آن جشن پیروزی بودند.

ترقی هجمه علیه شورای نگهبان را از ترفندهای اصلاح‌طلبان در انتخابات امسال عنوان کرد و افزود: رمز فتنه امسال حمله به شورای نگهبان است درحالی‌که شورای نگهبان همواره در مقابل قتل، دزدی و .... ایستاده است.