ادعای مضحک معاندان با فتوشاپ عکس امام+تصاویر

هر سال با آغاز دهه مبارک فجر معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بیکار نمی‌نشینند و با یک پروژه جدید سعی می‌کنند برای چند روزی فضای رسانه‌ای را در دست بگیرند؛ تلاش‌هایی که اغلب نافرجام می‌ماند.

براین اساس، مانور تبلیغاتی امسال، بروی یک تصویر ویرایش شده از لحظه ورود امام خمینی (ره) به تهران آغاز شد؛ رسانه‌های معاند و گروه‌های ضدانقلاب تصویر زیر را همراه با عناوین «اینگونه تاریخ و حقیقت تحریف می‌شود»، «سانسور انقلاب»، «دروغ با جمهوری اسلامی به ایران آمد!» و عناوین مشابه منتشر کردند.

 

 

معاندان این طور ادعا می‌کنند که تصویر اصلی از لحظه ورود امام خمینی (ره) به کشور از سوی رسانه‌های ایران همچون خبرگزاری فارس! ویرایش شده است تا افرادی که در 12 بهمن ماه سال 57 امام خمینی (ره) را در لحظه ورود به کشور همراهی می‌کردند سانسور شوند.

البته این دروغ رسانه‌ای درباره خبرگزاری فارس، هر از چندگاهی به مناسبت ایام الله دهه فجر و مناسبت‌های دیگر مطرح می‌شود؛ حال آنکه تصویر زیر سال‌هاست که در وبلاگ‌های شخصی و برخی سایت‌های زرد دست به دست می‌شود و اساسا ربطی به خبرگزاری فارس ندارد و مشخص نیست منتشرکنندگان این شایعه با استناد به کدام خبر این خبرگزاری چنین ادعایی را مطرح می‌کنند!

 

این ادعا درحالی از سوی گروه‌های معاند مطرح می‌شود که تصویر اصلی لحظه ورود امام خمینی (ره) به کشور بارها از سوی رسانه‌های دیداری و نوشتاری داخلی منتشر شده است.

در زیر تصاویر اصلی منتشر شده از سوی رسانه‌های داخلی از لحظه ورود امام خمینی (ره) به کشور را مشاهده می‌کنید: