قرعه کشی راهکار کارگزاران

 اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی روز پنج شنبه 15 بهمن انتخاب شدند، که بر مبنای نتایج انتخابات شورای مرکزی در کنگره، در بخش خانم‌ها: فرزانه ترکان با 508 رای، شهربانو امانی با 488 رای و فاطمه السادات مقیمی با 485رای انتخاب شدند.

از میان کاندیداهای بخش استان‌ها،  اسفندیار با 334رای و مختار طاهریان با 331 رای، به شورای مرکزی راه یافتند. از سایر شخصیت‌ها نیز محسن هاشمی با 507، سعید لیلاز با 480، محمد عطریانفر با 362، علی هاشمی با 353، جهانبخش خانجانی با 347، محمود علیزاده طباطبایی با 297 و احمد نقیب‌زاده با 297 رای انتخاب شدند تا در مجموع به عنوان 12 نفر اعضای شورای مرکزی به 13عضو قبلی شورای مرکزی این حزب اضافه شوند. نکته قابل تامل اینکه اعضای انتخاب شده در روز پنجشنبه را نمی‌توان تغییری در این حزب دانست چرا که همه آنها همواره نقش مهمی در تصمیم‌گیری این حزب داشتند و نمی‌توان به عنوان عضو شورای مرکزی جدید از آنها یاد کرد. به گفته مرعشی شورای مرکزی جدید کارگزاران از فروردین سال آینده کارشان را آغاز خواهند کرد.

قرعه کشی راهکار کارگزاران شده است

گفتنی است پیش از این بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در شورای مرکزی کنونی حزب کارگزاران عضویت 12 نفر ذیل در شورای مرکزی برای یک سال تمدید شده بود: اسحاق جهانگیری، غلامحسین کرباسچی، سیدحسین مرعشی، فائزه هاشمی، رضا امراللهی، محمد قوچانی، عباس آقا علیخانی، سیدحسین هاشمی، غلامرضا پناه، هدایت‌ا... آقایی، پروانه مافی و معصومه کفایتی. از نکات جالب توجه ترکیب شورای مرکزی کارگزاران این است که چهره‌هایی همچون محمدعلی نجفی که در جریان انتخابات سال84 به عنوان کاندیدای اولیه حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری در نظر گرفته شده بود، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، یدا... طاهرنژاد نماینده حزب در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، سید افضل موسوی از اعضای فعال استان زنجان و اللهیاری از اعضای دفتر کرمانشاه در میان اعضای شورای مرکزی دیده نمی‌شوند.