برای حمایت از لیست ائتلاف ،ایثار دوران دفاع مقدس نیاز است

گروه سیاسی-اسماعیل کوثری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره به نهایی شدن 30 نامزد ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران گفت: ممکن است افرادی که در لیست ائتلاف اصولگرایان قرار نگرفتند، دارای ویژگی هایی خوبی هم باشند که می توانستند در لیست قرار گیرند اما وقتی تصمیم جمعی گرفته شد باید از آن تبعیت شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به اصول و منافع جمعی افزود: وقتی ما منشور اصولگرایان را قبول کردیم و در چارچوب قرار گرفتم باید تابع نظر جمع باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: وقتی یک جمعی برای وحدت تلاش کردند و در 2 سطح هفت نفره و 22 نفره بررسی های لازم را انجام دادند و با در نظر گرفتن معیارها و ملاک هایی به تصمیم نهایی رسیدند، باید از آن تبعیت شود.

کوثری افزود: داوطلبان اصولگرایی که در لیست قرار نگرفتند، باید مانند دوران دفاع مقدس از خود گذشتگی و ایثار نشان دهند و برای پیروزی اصولگرایان و انتخاب یک مجلس انقلابی و دلسوز تلاش کنند.

وی تاکید کرد: باید مجلس قوی و منسجم که بتواند اثر گذار باشد و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کند، تشکیل شود و این امر مستلزم حمایت و همکاری همه اصولگرایان است.

چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس اضافه کرد: آنهایی که در لیست قرار نگرفتند می توانند با کمک خود در این زمینه نقش آفرین باشند تا انشاله در نوبت های بعد بتوانند جایگزین شوند.

کوثری که خود در لیست ائتلاف قرار گرفته افزود: اگر اینجانب هم در لیست قرار نمی گرفتم، از تصمیم جمعی و لیست ائتلاف حمایت و برای پیروزی اصولگرایان تلاش می کردم.