شریعتمداری: پیش‌بینی می‌شود مجلس دهم مطلوب باشد

 حسین شریعتمداری شامگاه یکشنبه در مراسم جشن دهه فجر که به همت مجمع اصولگرایان استان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، اظهار داشت: داستان پر فراز و نشیب ما از هنگامی شروع شد که اسلام ناب از عرصه تئوری در ذهن‌ها و اوراق کتاب‌ها بیرون آمد و بر کرسی حاکمیت نشست.

وی با بیان اینکه اسلام ناب اساساً ظلم ستیز است و اگر این‌گونه نباشد آن اسلام آمریکایی است، گفت: وقتی این اسلام ظلم ستیز بر کرسی حاکمیت می‌نشیند قدرت‌های استکباری در برابرش قد علم می‌کنند چرا که این اسلام موجودیت آنها را به خطر می‌اندازد لذا درگیری با نظام سلطه یک درگیری ماهوی است و کسانی که نسخه آشتی با آمریکا می‌پیچند باید پاسخ دهند که آیا ما قرار است از اسلام دست بکشیم یا آمریکا از مواضع خود کوتاه بیاید.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه استکبار ستیزی را باید در جغرافیای سیاسی انقلاب ارزیابی کرد، افزود: استکبار هرگز دست از دشمنی بر نمی‌دارد این میدان‌های درگیری است که تغییر پیدا کرده واصل درگیری همچنان پا برجاست.

وی ادامه داد: خطر زمانی است که این جریان وارد کانون‌های تصمیم‌ساز مملکت شود که اگر این‌گونه شود دشمن به جای اینکه خودش هزینه کند از امکانات ما علیه خودمان استفاده می‌کند و خواسته‌هایش از درون دنبال می‌شود که همان نفوذ است.

شریعتمداری تصریح کرد: امروز اتفاق خطرناکی افتاده و آن اینکه دیدگاه‌های منحرف از اسلام در گذشته در افراد ضد انقلاب بود و این دیدگاه اکنون به درون برخی مسئولان سابق کوچ کرده و این افراد گرچه تابلوی سابقه‌شان را بالای سرشان دارند اما شناسنامه‌شان چیز دیگری را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید تابلوهای افراد را با مواضعشان مقایسه کنید نه با سابقه آنها، گفت: مواضع و خط امام کاملاً روشن است ولی عده‌ای خط امام را تحریف می‌کنند و همانند دیدگاه غربی می‌خواهند نام انقلاب باشد ولی محتوایش را تغییر دهند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با تأکید بر اینکه اکنون دشمن به این نتیجه رسیده که جمهوری اسلامی باشد ولی محتوایش تغییر یابد، توضیح داد: آمریکا به دنبال تغییر رفتار و پس از آن تغییر ساختار در نظام است که بنا بر فرموده رهبری تغییر در رفتار همان تغییر در ساختار است لذا حزب الله باید مراقب این تغییر رفتار باشد.

اکنون نفوذ در ساختار نظام است

وی با بیان اینکه هر جا دیدید کسانی تعابیری متفاوت از تعابیر مشخص خط امام اعلام می‌کنند به آن‌ها تردید کنید، گفت: اکنون نفوذ در ساختار نظام است بنابراین نفوذی باید ردپایی از خود برجای بگذارد و دیدگاهش را به میدان آورد که از این طریق قابل شناسایی هستند.

شریعتمداری تصریح کرد: آمریکا ایران ضعیف، فقیر، عقب افتاده و تو سری خور را می‌خواهد.

وی اظهار داشت: گروهی در مجلس ششم خروج از حاکمیت و در فتنه ۸۸ خروج بر حاکمیت کردند که موفق نشدند به اهداف خود برسند و امروز زیر تابلوی نظام می‌آیند و نه تنها نشان داده که استکبار ستیز نیستند بلکه برای حفظ قدرت هر کاری می‌کند.

نگذارید جریانی که ظلم ستیز نیست به کانون‌های تصمیم‌ساز مملکت وارد شود

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: اگر این جریانی که ظلم ستیز نیست به کانون‌های تصمیم‌ساز راه پیدا کند به دشمن باج می‌دهد، خودی‌ها را تحقیر می‌کند، با دشمن ملاطفت دارد، توان خودی را نادیده می‌گیرد و به توان حریف دل می‌بندد که می‌گوید مدیر هم باید از خارج وارد کنیم.

وی ادامه داد: این جریان اگر وارد کانون‌های تصمیمی ساز مملکت شود کشور را می‌فروشد و چوب حراج بر کشور می‌گذارد، باید مراقب بود که این افراد به مجلس وارد نشوند.

شریعتمداری تصریح کرد: این جریان برای ورود خود راه‌های مختلفی دارد مانند اینکه به دروازه‌ها و دروازه‌بان‌ها حمله می‌کند، حمله به شورای نگهبان که دروازه است یکی از این موارد بود.

وی ارائه دستاوردهای بادکنکی را از کانال‌های دیگر ورود این جریان به صحنه عنوان کرد و افزود: به ارائه دستاوردهایی می‌پردازد که همانند یک آدامس در ابتدا شیرین است و به تدریج شیرینی آن از بین می‌رود؛ ارائه الگوی جعلی نیز از راه کارهای دیگر این جریان است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نامه به رئیس جمهور نوشتند که برجام هزینه‌های سنگینی داشته، گفت: این به معنای آن است که برجام معجزه یا فتح الفتوح نبوده است، چرا که حرکتی که برای ما هزینه‌ای سنگین داشته نمی‌تواند الگو باشد، باید با مردم صادق بود؛ در برجام یک، چه چیز مهمی به دست آوردید که حال می‌خواهید برجام دو را شروع کنید.

وی ابراز داشت: نباید اجازه دهید فضا در اختیار کسانی قرار بگیرد که هم راستای با نظام نیستند و یا در برخی موارد با نظام زاویه دارند که اگر چنین فضایی فراهم شود ممکن است برخی مردم گمراه شوند؛ در حال حاضر حرکت نیروهای مؤمن و متعهد خوب بوده و پیش‌بینی می‌شود با ادامه این روند مجلس آینده مجلس مطلوبی خواهد بود.