اصلاح طلبان به احمدی نژاد متوسل شدند!

گروه سیاسی-سایت گمنام پایش آنلاین از قول رئیس جمهور سابق نوشته است که شکست ائتلاف اصولگرایان درمقابل اصلاح طلبان قطعی است . حتی اصلاح طلبان درجه 3 هم می توانند اصولگرایان را شکست دهند!

به گزارش افکارخبر،اظهاراتی که تاکنون نه توسط نزدیکان احمدی نژاد تایید شده و نه رسانه دیگری جز پایش انلاین مسئولیت آن را بر عهده گرفته است. اما این اظهارات سوال برانگیز و مبهم چنان در کام اصلاح طلبان شیرین بوده که تا همین لحظه چندین سایت و خبرگزاری اصلاح طلب از جمله خبرآنلاین و ایلنا اقدام به بازنشر این سخنان کرده اند.

باید از این مدعیان خرد و منطق پرسید شما که تا دیروز سخنان رسمی محمود احمدی نژاد را مسخره می کردید و به او نسبت دروغگو می دادید حالا چه شده است که از انتشار سخنان منتسب به او در سایتی گم نام و مجهول الهویه اینقدر به شعف آمده و یکی یکی برای هم بازنشر می کنید و دیگران را هم به انتشار سخنان "محمد" تشویق می نمایید؟ مگر این محمود همان رئیس جمهوری نبود که تا دیروز به ارتباط با رمالان و جادوگران متهمش می کردید حالا اوضاع رقابت های انتخاباتی مگر چقدر وخیم شده که برای تجدید روحیه و امید به پیروزی به بازنشر سخنان منسوب به احمدی نژاد هم راضی شده اید؟