اصغر آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع عصر تازه ای در تاریخ ایران به شمار می رود؛ کشوری که چندین هزار سال تحت سلطه شاهان و استعمارگران قرار داشت از بند زنجیر اسارت رها شده و سرنوشت آن را مردم مسلمان و انقلابی رقم زدند.

 

وی با بیان اینکه ظهور انقلاب اسلامی ایران حاصل زحمات اولیای دین برای اجرای قوانین اسلام و برپایی حکومت اصل الهی بود عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران که بدون وابستگی به شرق و غرب در 22 بهمن سال 57 با رهبری حکیمانه امام خمینی(ه) به پیروزی رسیده بود معادلات سیاسی استکبار جهانی را برهم ریخت.

 

آب خضر افزود: این حادثه بزرگ قرن از یک سو معادلات سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان به هم زد و از سویی دیگر یکی از استوارترین رژیم های وابسته را که از حمایت قدرتهای بزرگ برخوردار بود یعنی رژیم منحوس پهلوی را ریشه کن نمود.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه با بیان اینکه 22 بهمن ماه امسال ویژگی بسیار خاصی دارد و آن نزدیکی با انتخابات مهم و تاثیر گذار پیش رو است گفت: 22 بهمن امسال روز تجلیل از فداکاری شهیدان، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجلیل از شهدای مدافین حرم است.

 

وی تاکید کرد: 22 بهمن امسال و شرایط پس از برجام فرصت استثنایی فریاد عزت و اقتدار ایران اسلامی است که این عزت واقتدار حاصل ایستادگی ملت بزرگ ایران و فداکاری احاد ملت به خصوص خانواده های شهیدان است.

 

آب خضر گفت: دنیا خواهد دید که ملت ایران با یکدلی و همزبانی در بیش از هزار شهرستان، شهر و بخش و همچنین بیش از 4هزار روستای کشور استقلال آزادی و جمهوری اسلامی خود را فریاد خواهند زد.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: در حالی به استقبال مراسم 22 بهمن خواهیم رفت که در روزهای گذشته و از اولین روز دهه مبارک فجر شاهد حضور با شکوه ملت قدر شناس ایران در ویژه مراسم 12 بهمن در حرم امام خمینی(ره) و همزمان در سراسر کشور بود.

 

وی در ادامه افزود: برنامه های متنوع پیش بینی شده کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر در تهران و شهرستانها و حتی در سطح روستاهای کشور به خوبی انجام گرفته و هزاران نمایشگاه عکس و کتاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی و آثار هنری در مدارس، مساجد، مراکز فرهنگی و همچنین در سطح محلات و ادارات شکل گرفت؛ از رونمایی ماهواره های جدید فضایی با تجلی قدرت دیپلماسی کشور و همچنین برقرار نمایشگاه های اختراعات و ابتکارات دانش آموزی که هر یک جلوه های ویژه مراسم امسال بود.

 

وی ادامه داد: برگزاری مراسم معنوی عطر افشانی مزار شهداء در بیش از 19هزار گلزار شهدای سراسر کشور همه نشان از سرزندگی و امید به راه روشن انقلاب اسلامی بود.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه بیان کرد: در شامگاه 21 بهمن در جای جای میهن اسلامی به ویژه در مساجد و از ساعت 21 بانگ تکبیر به یاد الله اکبرهای سال 57 و همچنین نورافشانی در ده نقطه تهران و تمامی مراکز استانها و شهرستانها و تعدادی از روستاهای کشور توسط ستاد کل نیروهای مسلح انجام خواهد شد.