همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این ایام خجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت ایران، کارکنان ارتش و خانواده های ایشان تبریک گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: «والفجرِ و لَیالٍ عَشْر...». دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‌ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.

سرلشکر صالحی ادامه داد: بهمن 57 روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان و روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی، یعنی، استقلال و آزادی بود. روزی که در آن نظام پوسیده ستمشاهی فرو ریخت و ریشه های فاسد دودمان سیاه پهلوی از این کشور اسلامی کنده شد.

در ادامه این پیام تبریک آمده است: یادآوری یوم الله 22 بهمن؛ یادآوری رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم، خداجوی و پیرو ولایت می باشد که توانست تحت رهبری و هدایت حضرت امام خمینی (ره) و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و بار دیگر نقش تاریخی و بی مانند خود در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی را تجدید نماید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حال که  ایمان به خداوند متعال، رهبری امام خمینی (ره)، زعامت ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) اتحاد و همبستگی همه اقشار ملت و استقامت و پایداری در راه خدا؛ باعث پیروزی و استحکام ارکان انقلاب اسلامی شده پس باید بیدار بود تا دوباره دشمنان سیلی خورده اسلام با استفاده از ایجاد اختلاف بین مردم به ویژه در این برهه حساس که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم سعی در باز کردن راه نفوذ و سلطه خود نداشته باشند.

در انتهای این پیام آمده است: فرزندان غیور و همیشه هوشیار ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته به پای انقلاب خود ایستاده اند و آماده دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلابی هستند که با ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید به  خون خفته به بار نشسته است.