تبلیغات انتخاباتی نابرابر در شهرها/ سنگر نمایندگان در کنار افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر

گروه سیاسی- در حالی که در دهه فجر قرار درایم و هر ساله در این روزها شاهد افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی هستیم، اما امسال این افتتاح رنگ و بوی سیاسی هم گرفته است.

 

به گزارش افکارخبر،هنوز تبلیغات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع نشده و چند روز تا آغاز رسمی تبلیغات باقی مانده است. کاندیداها نیزاز تبلیغات زودهنگام منع شده اند اما نمایندگان فعلی مجلس از امتیاز نمایندگی خود بهره برده و از فرصت های پیش رو نهایت استفاده را می کنند.

 

در همین راستا شاهد تبلیغات نابرابر در برخی شهرها هستیم و نمایندگان فعلی با سنگر گرفتن در کنار افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر، برای خود به تبلیغات می پردازند.

بر اساس اطلاع خبرنگار ما برخی از این پروژه ها با عجله نمایندگان شهرهای مذکور نصف و نیمه افتتاح شده تا آنها از این موضوع برای خود به تبلیغات بپردازند.

همچنین برخی پروژه ها که از آغاز کلنگ زنی، تکه تکه و قسمت قسمت افتتاح می شود، درآستانه انتخابات مجلس دهم هم بخشی از آن افتتاح شده است.

اما نمایندگان این شهرها در هنگام افتتاح پروژه ها و طرح های مذکور در کنار وزرا و یا مسئولان ارشد محلی قرار می کیرند و با گرفتن عکس و انتشار آن در فضاهای مجازی سعی می کنند اینگونه وانمود کنند که بهره برداری و افتتاح این پر<زه ها با تلاش نماینده فعلی شهرستان بوده است.

بعضا مسئولین اجرایی نیز بی طرفی خود را نقض کرده و در زمان افتتاح با هماهنگی قبلی انجام شده، از نماینده فعلی بعنوان عامل اصلی اففتاح این پروژه ها یاد می کنند.

حامیان این نمایندگان نیز عکس های آانها با مقامات را با آب و تاب در فضایهای مجازی باز نشر می دهند.

این اقدامان در حای صورت می گیرد که دیگر نامزدهای انتخاباتی در شهرها از چنین فرصتی برخوردار نیستند که جو و فضای یک تبلیغات نابرابر را بوجود آورده است.