ضرورت حمایت همه جانبه از ائتلاف اصولگرایان/ عدم وحدت ایجاد فرصت برای رقبا

گروه سیاسی-فاطمه آلیا نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره به نهایی شدن 30 نامزد ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران گفت: سرانجام با تلاش شبانه روزی ائتلاف اصولگرایان، لیست نهایی اعلام شد و در حال حاضر طبق منشور اصولگرایان از این لیست باید حمایت همه جانبه شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید فرصت ها را از دست داد، خاطرنشان کرد: قرار نگرفتن برخی افراد در لیست نباید موجب دلخوری و ناراحتی شود. اگر ظرفیت لیست بیشتر بود، قطعا از وجود این عزیزان استفاده می شد چه بسا بسیاری از این افراد هم ویژگی های خوبی داشتند .

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نباید برای رقبا فرصت ایجاد کرد و با عدم وحدت زمینه آنرا تقویت کرد، افزود: در حال حاضر که ائتلاف اصولگرایان در مورد 30 نامزد به جمع بندی رسید، باید برای پیروزی این لیست تلاش کرد و از خواسته های شخصی و فردی دست کشید.

آلیا با با بیان اینکه لیست ائتلاف اصولگرایان از مزایا و ویژگی های خاصی برخوردار است، تصریح کرد: وجود شش نامزد زن، همچنین تعدادی از اساتید دانشگاه، چهره های جوان، چهره های اقتصادی و روحانیون در این لیست، ویژگی خاصی به آن بخشیده که می تواند یک لیست جامع و کاملی برای رای آوری باشد.

وی با دعوت همه مردم به حضور در پای صندوقهای رای و انتخاب نامزدهای اصلاح، ولایتمداری و ادامه راه امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری، دینداری، اعتقاد به ارزشهای نظام و انقلاب، قانونمداری و حرکت در چارچوب قوانین، استکبار ستیزی، مقابله با زروگویی های دشمنان نظام، پرهیز از افترا و تهمت و رعایت اخلاق انتخاباتی را از ویژگیهای نامزدهای اصلح برشمرد.

چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به ضرورت تشکیل یک مجلس کارامد گفت: اگر نامزدهای اصلح به مجلس راه یابند می توان به تشکیل چنین مجلسی امیدوار بود که انشاله ملت ایران همچون سالهای گذشته در انتخابات هفتم اسفند برگ زرینی را به برگهای پر افتخار ایران اضافه خواهند کرد.