واکنش جلالی به لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان

کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور امروز مردم در پای صندوقهای رای قابل تقدیر است و این موضوع ثابت می کند که مسئولین باید با دقت نظر بیشتری نسبت به تحقق مطالبات مردم وارد عمل شوند.

 

وی درباره انتخابات اظهار کرد: مردم می توانند با حضور در پای صندوقهای رای و انتخاب گزینه های اصلح نقش تاثیر گذاری در سرنوشت خود داشته باشند.

 

جلالی درباره انتشار لیست ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: هنوز ما به جمع بندی درباره اینکه بخواهیم لیست متفاوتی از اصولگرایان ارائه دهیم نرسیده ایم اما دوستان ما و خود بنده که از تهران کاندیدا شدیم خودمان را برای حضور در انتخابات به مردم معرفی کرده ایم واینکه جریانی از ما حمایت کند یا نه نمی توانیم درباره آن اظهار نظر کنیم.

 

جلالی تاکید کرد: به هر حال هر کسی اختیار دارد لیست جداگانه ای تهیه و ارائه دهد.

 

جلالی تاکید کرد: هنوز درباره اینکه لیستی را ارائه دهیم در حال جمع بندی هستیم از این رو تا چهار روز آینده نظر خود را در این باره اعلام خواهیم کرد.

 

وی درباره راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: ملت نشان دادند که پای آرمانهای امام (ره) و انقلاب ایستاده اند و با وجود سردی هوا حضور گسترده ای را در راهپیمایی داشتند.

 

جلالی تاکید کرد: این حضور پرشور یک حماسه است و مردم نشان دادند که پای ارزشهای دینی خود ایستاده اند از این رو مسئولین نیز باید تمامی تلاشهای لازم را برای تحقق مطالبات مردم انجام دهند.