تخریب رقبای انتخاباتی در سخنرانی های نامزدها/ نماینده ای که معتاد خطاب شد

گروه سیاسی-هنوز تبلیغات رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز نشده اما نامزدهای انتخابات در محافل، مراسمها، نشست ها، جلسات و مساجد حاضر می شوند و به سخنرانی می پردازند.

به گزارش افکارخبر،با آغاز تبلیغات در چند روز آینده، داوطلبان انتخابات مجلس می توانند رسما به تبلیغات پرداخت و پوسترها و عکس های آنها در سطح شهر توزیع شده و در محافل ها حاضر شده و به سخنرانی بپردازند.

بر اساس گزارش خبرنگار ما از همین حالا رقبای انتخاباتی به تخریب یکدیگر می پردازند و علیه یکدیگر به افشاگری روی می آورند.

در همین راستا در هفته گذشته چند نامزد انتخابات مجلس دهم در یک شهر شمالی در مناظره ای شرکت می کنند که نماینده آن شهر حضور نداشت.

یکی از نامزدها با انتقاد از عملکرد نماینده فعلی آن شهر گفت: آقایی در این شهرستان بیش از صد میلیارد تومان با سود و بهره کم برای سرمایه گذاری در بخش صنعت گرفته اما بجای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در امر صنعت، این پول را به کشورهای عربی و ترکیه برده و خرج ویلا سازی و برج سازی خودشان کردند.

وی افزود: نماینده ای که خود فاسد باشد، نمی تواند تصمیمی برای فساد بگیرد.نماینده ای که معتاد باشد، برای اعتیاد هیچ تصمیمی نمی تواند بگیرد.

با نزدیک شدن به زمان رای گیری باید منتظر اتفاقات از این دست باشیم اما جا دارد مسئولین از همین حالا به فکر کنترل فضای انتخابات باشند.

دهمین دوره انتخابات مجلس همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند برگزار می شود.