لطف‌الله فروزنده عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و عدم برنامه دولت برای رفع این مشکلات گفت: دولت قول داده بود که مشکلات اقتصادی را 100 روزه حل کند و تمام ادعایش این بود که با برجام و اجرای آن مشکلات اقتصادی حل می‌شود. اما می‌بینید که هنوز این مشکلات رفع نشده است.

وی با بیان اینکه دولت اقتصاد کشور را معطل برجام گذاشته است، گفت: بعد از برجام نیز می‌بینیم که وضع اقتصاد نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر نیز شده است، بیکاری و رکود بیشتر نیز شده است.

قائم‌مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه زمانی که هنوز برجام به نتیجه نرسیده،‌سخن از برجام 2 مفهومی ندارد، گفت: سخن از برجام 2 به این دلیل است که بتواند با اجرای یک فضای روانی از انتخابات بهره ببرد.

فروزنده تصریح کرد: دولت به جای عمل تنها وعده می‌دهد و به دنبال این است که تا با این وعده و وعیدها کرسی مجلس را تصاحب کند و مجلسی با وکیل‌الدوله‌ها بسازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد دو سال و نیم گذشته دولت در حوزه اقتصاد نمره منفی می‌گیرد و مردم نیز از این موضوع آگاهند چرا که مردم عمل دولتمردان را می‌بینند و نه وعده‌های آنان را.