قوی ترین نیروهای عربستانی موفق به ضربه زدن به سپاه نشدند

 حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص تصمیم عربستانی ها مبنی بر اعزام نیروی نظامی به سوریه، با اشاره به اینکه در صورت بروز چنین اتفاقی سرزمین شام یقینا قتلگاه اجیرشده های آل سعود خواهد بود، اظهار داشت: عربستانی های اگر می توانستند و این توان را در خود می دیدند در این مدت نزدیک به یک ساله، مشکلشان را در یمن حل می کردند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه این اقدامات سعودی ها به دلیل فشارهای آمریکاست تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که آمریکایی ها به دنبال ایجاد جنگ نیابتی جدی در منطقه و فروش سلاح های خود هستند و هر چه جنگ میان مسلمانها با یکدیگر بیشتر شود آنها بیشتر به هدفشان نزدیک می شوند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: بعضی ها نمی فهمند که هنرپیشه استکبار هستند و در راه تامین مقاصد آنها قدم برمی دارند، اما برخی دیگر این را دانسته و متوجه می شوند و باید گفت که عربستان سعودی، به صورتی فهمیده و آگاهانه نوکری آمریکا در منطقه را می کند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی همچنین با اشاره به گمانه زنی های رسانه های سعودی در خصوص مقابله نیروهای نظامی این کشور با نیروی قدس سپاه در سوریه گفت: استکبار و رژیم اشغالگر قدس نتوانست نیروی قدس سپاه را زمین گیر کند چه برسد به سعودی ها که یک سال است نتوانسته اند در برابر مردم بی دفاع و بدون تجهیزات یمن موفقیتی کسب کنند.

 

وی در پایان با بیان اینکه نیروی قدس سپاه، نیرویی است که تا کنون کار مستشاری، هدایت، مدیریت و پشتیبانی خود را از رزمندگان حزب الله به خوبی انجام داده و می دهد و هیچگونه خللی را نمی توان بر آن وارد کرد خاطرنشان کرد: قوی ترین نیروهای عربستانی چند سال است که در لباس داعش موفق به ضربه زدن به نیروی قدس سپاه نشده اند و در آینده نیز قطعا این موفقیت برای آنها حاصل نخواهد شد.