عربستان در جنگ با ایران ۱۰۰میلیون دلار به صدام کمک کرد

نشست خبری مطرح شدلوییس فراخان رهبر مسلمانان آمریکا در نشست خبری که در ساختمان شبکه پرس تی وی برگزار شد اظهار داشت: من خود را رهرو حضرت محمد (ص) می‌دانم و صلح در جامعه بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: برای من باعث افتخار بوده که در ایرانم و انقلاب ایران بر نیروهای شیطانی فایق امد.

رهبر مسلمانان امریکا تاکید کرد:از لحظه ای که امام انقلاب را پیروز کردند غرب و امریکا با ایران مخالفت می کردند و جنگ تحمیلی را ضد ایران به راه انداختند و صدام را ضد جمهوری اسلامی تهییج و عربستان ۲۰۰  میلیون دلار و سلاح به عراق دادند؛ اما سربازان و مردم ایران شجاعانه جنگیدند.

فراخان با اشاره به پیروزی جمهوری اسلامی  در جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی شدید ضد ایران یاد اور شد:مذاکرات سایه جنگ را از سواحل ایران را دور کرد و مقداری از دارایی های ایران را برگرداند و این ناخرسندی جنگ طلبان را در امریکا در پی داشته است.

 وی با اشاره به مبارزات انتخاباتی امریکا  گفت : امریکا به دنبال ان است که هفت کشور را در مدت پنج سال از بین ببرد که ایران هم در این فهرست است.

رهبر مسلمانان امریکا ادامه داد: امریکا به دنبال از بین بردن انقلاب ایران است و  باید با تروریست ها مقابله شود و تمام منابع مالی ان ها قطع گردد تا هیچ جایی برای عملیات تروریستی برایشان نماند.

وی تصریح کرد: در هرکشوری نارضایتی در حدی وجود دارد و جنگ طلبان امریکایی به دنبال این هستند تا نارضایتی را در جهت از بین بردن انقلاب اسلامی استقاده کنند.

فراخان با بیان عملیات دروغین یازده سپتامبر برای ضربه زدن به اسلام عنوان داشت : امریکا عراق را بمباران کردند و ده ها هزار نفر را کشتند و نهایتا سلاح کشتار جمعی یافت نشد و ان ها برای چپاول نفت عراق رفتند.

رهبر مسلمانان امریکا گفت: در سوریه و لبنان و لیبی ؛ در لیبی قذافی را سرنگون کردند و امروز لیبی مامن داعش و تروریست ها و یک کشور از بین رفته است.

وی تاکید کرد: وضعیت سومالی و سودان را ببینید و انچه که در ایران رخ می دهد که البته در سوریه امریکا به دنبال تشدید وضعیت جنگ داخلی در این کشور بوده و البته همین ارزو را برای اییران دارند.

فراخان با اشاره به اهمیت اتحاد مسلمانان افزود : صهیونیست ها و امریکا با تفرقه اندازی به دنبال تسلط بر نفت منطقه هستند.

وی ادامه داد: من نگران انچه که در جهان اسلام می گذرد داریم و البته برخی به دنبال استفاده از این وضعیت استفاده کنند و اکنون نقطه تمرکز ان ها جمهوری اسلامی ایران است  

رهبر مسلمانان امریکا عنوان داشت : اگر مسیر صلح را پیدا نکنیم جنگ ارماگدون اغاز خواهد شد و پایانی بر جهان کنونی خواهد بود و مهدی ظهور خواهد کرد تا صلح را ایجاد کند.

رهبر مسلمانان امریکا با بیان اینکه امریکا در افغانستان به دنبال صلح نیست یاد اور شد: اگر ان‌ها به دنبال صلح بودند اقدامی عملی انجام می‌دادند.

وی اظهار داشت: مسلمانان در امریکا نقش مهمی در حفاظت از این کشور داشتند و تفرقه ما را به درد و رنج بیشتر متهم کرده است.   

رهبر مسلمانان امریکا با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها به دنبال صلح افغانستان نیستند، خاطرنشان کرد: در زمان جنگ سرد به خاطر افغانستان بر روسیه پیروز شد و در نهایت مردم افغانستان باید صلح را ایجاد کنند.