حجاب باید ممنوع شود!

«تاتیانا فسترلینگ» قدرتمند‌ترین زن گروه ضد اسلامی و ضد مهاجرت پگیدا که معاون رئیس این گروه هم هست در گفت‌وگو با روزنامه «دیلی‌میل» گفت: «پگیدا تنها گروهی است که به این اهمیت نمی‌دهد که از لحاظ سیاسی درست عمل می‌کند. ما (به این مسایل ) اهمیتی نمی‌دهیم و هیچ نگرانی و ترسی نداریم.»

وی افزود: «ما در سراسر جهان در حال رشدیم و  منطقه‌ای را که به دلایل سیاسی از دست رفته بود را بار دیگر به دست می‌آوریم. حجاب اسلامی باید ممنوع شود و مساجد افراط گرا هم باید بسته شوند ما باید زندگی را برای آنها (پناهجویان) سخت کنیم.»

فسترلینگ همچنین گفت: «مهاجران باید وادار شوند تا در ایستگاه‌های پلیس نام‌نویسی کنند و سرانجام ما باید آنها را اخراج کنیم. اگر از مرز رد شوند و نتوانیم آنها را دستگیر کنیم باید به آنها شلیک شود. در شرایط صلح باید نجیب باشیم و با خارجی‌ها خوب رفتار کنیم  اما در دورانی شبیه به این باید نجابت را فراموش کنیم و با جهاد نکاح مقابله کنیم. این خیلی خطرناک است چرا که وقتی مردم حس کنند که بر رفتار آنان هیچ کنترلی وجود ندارد، به خشونت روی می‌آورند.»

او گفت که ارازل و اوباش را دوست دارد و چنین افرادی از احترام وی برخوردارند.چرا که آنها در تظاهرات‌های پگیدا از این گروه حمایت کرده‌اند.

این جنبش نخست در آلمان فعالیت‌های خود را آغاز کرد. اقدامات این گروه افراط گرا واکنش «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان را به دنبال داشت.