در قسمت گفت و شنود شماره امروز روزنامه کیهان به موضوع همکاری ایران و فرانسه برای مبارزه با تروریسم پرداخته شده است که در ادامه می خوانید:

 

گفت: سفیر کشورمان در فرانسه، با شبکه فرانس 24 مصاحبه کرده و گفته است می‌خواهیم با فرانسه برای مبارزه با تروریسم همکاری کنیم!

گفتم: یعنی ایشان نمی‌داند که فرانسه طی سی و چند سال گذشته میزبان بسیاری از گروههای ضدانقلاب و مخصوصا گروه تروریستی منافقین بوده است؟!

گفت: حتما نمی‌داند که همه ساله سرکرده منافقین در پارلمان فرانسه برای سخنرانی علیه ایران دعوت می‌شود و فرانسه سرپُل منافقین برای حضور در عراق بوده است و طی چند سال گذشته، فرانسه از اصلی‌ترین حامیان گروههای تکفیری داعش و النصره بوده و هست و...

گفتم: یعنی از همکاری مستقیم فرانسه با صدام در جنگ تحمیلی، فروش خون‌های آلوده به ایران، کمک به ارتش بعثی برای بمباران شهرهای کشورمان، حمایت رسمی از اهانت‌کنندگان به رسول‌خدا(ص)، کینه‌توزی 12 ساله علیه برنامه هسته‌ای ایران و... هم بی‌خبر است؟!

گفت: چه عرض کنم؟! بعضی از دولتمردان با یک لبخند مصنوعی دشمن همه خیانت‌ها و جنایات آنها علیه مردم کشورشان را فراموش می‌کنند!

گفتم: به قول بعضی‌ها، یادش به خیر که وقتی معلم می‌گفت برو از دفتر گچ رنگی بیار، آنقدر خوشحال می‌شدیم که انگار «مشعل المپیک» را به ما سپرده‌اند!