حضرتی: اصلاح‌طلبان هاشمی را پشت سر خود دارند

الیاس حضرتی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و عضو لیست اصلاح‌طلبان تهران در همایش اصلاح‌طلبان که عصر امروز پنج‌شنبه در سالن حجاب تهران برگزار شد، اظهار داشت: جمع عظیم و پرشور شما مرا به یاد دوم خرداد می‌اندازد که موجب پیروزی دولت اصلاحات شد.

حضرتی با بیان اینکه تجمع امروز دوباره ما را به یاد شور انتخابات 88 و انتخابات 92 انداخت، تصریح کرد: این سالها یادآور ایثار عارف است و ما گام اول را در سال 92 به خوبی برداشتیم.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در سال 92 تصمیم درست و عاقلانه‌ای‌ گرفتند، گفت: ما امروز می‌خواهیم یک تصمیم عاقلانه دیگری بگیریم، چرا که با جریان خطرناکی مواجه هستیم.

وی که این جریان خطرناک را همان مخالفان برجام عنوان کرد، ادامه داد: امروز برجامیان و نابرجامیان مقابل یکدیگر قرار دارند و برجام فقط مربوط به هسته‌ای نیست، بلکه یک تفکر عاقلانه و اصلاح‌طلبانه برای اداره کشور است که می‌تواند نگاه دنیا را به ایران و اسلام خوشبین کند.

حضرتی خاطرنشان کرد: در مقابل این تفکر، تفکری بسته قرار دارد که مدیریت آنها را در 8 سال گذشته دیده‌ایم و نابرجامیان فقط ادبیات تند و خشن، توهین و جاسوس خطاب کردن فرزندان ملت نیست بلکه نگاهی است که باید در پستوی خانه‌ها زندگی کنند.

عضو حزب اعتماد ملی خطاب به اصلاح‌طلبان افزود: شما رئیس‌جمهور باتدبیر و خاتمی و هاشمی را پشت سر خود دارید و ما برای یک نبرد سنگین در روز 7 اسفند آماده هستیم تا تکلیف برجامیان و نابرجامیان مشخص شود.