حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز  با اشاره به حمایت رسانه‌های وابسته به انگلیس و آمریکا از برخی کاندیداها و جریان‌های خاص در انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اظهار داشت: حمایت غربی‌ها و رسانه‌های وابسته به آنها نشان می‌دهد برخی از افراد و لیست‌ها خواسته‌های آنها را برآورده می‌کنند و به همین دلیل مورد حمایت قرار می‌گیرند.

 

وی با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمنان، تصریح کرد: دشمن به دنبال وارد کردن عناصر نفوذی در مجلس است و باید مراقب باشیم این عناصر که در خدمت استکبارجهانی هستند وارد مراکز تصمیم‌گیر و حساس کشور نشوند.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: حضرت امام(ره) فرمودند "هر وقت دشمن از شما تعریف کرد بدانید در مسیر انقلاب نیستید" و به همین دلیل کاندیداهایی که مورد حمایت انگلیس و آمریکا قرار می‌گیرند باید از این اعلام حمایت، تبری و برائت کنند؛ مردم هم به خوبی جریانات سیاسی را تشخیص می‌دهند، ملت بصیر و آگاهی هستند و به این نکته توجه می‌کنند که برخی افراد مورد تکریم دشمنان قسم خورده انقلاب هستند و یقینا در انتخابات هفتم اسفند پاسخ این مسائل را با رای خواهند داد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی درباره جریان تخریبی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری علیه آیات مصباح یزدی، جنتی و یزدی، خاطرنشان کرد: هر شخصی مقابل خواسته‌ها و اراده غربی‌ها ایستادگی کند مورد خشم و غضب آنها قرار می‌گیرد. آیات جنتی، مصباح و یزدی نفوذناپذیرند و به همین علت رسانه‌های وابسته به انگلیس به دنبال تخریب آنها هستند.

وی در پایان گفت: چنین شخصیت‌هایی در طول عمر انقلاب اسلامی کوچک‌ترین انحرافی از اصول و آرمان‌های امام و رهبری نداشته‌اند و در خط ولایت ایستادگی کرده‌اند و به همین جهت برای دشمنان تحمل‌شان مشکل است و مردم باید مراقب باشند با فضاسازی‌های مسموم نیروهای مؤمن، متدین، کارآمد و انقلابی از صحنه خارج نشوند.