این میتینگ تحت عنوان «گردهمایی کارگران و آینده اقتصاد ایران» برگزار شد و ضمن آن برای روحانی و محجوب که نامزدهای انتخابات خبرگان و مجلس هستند تبلیغات شد. خانه کارگر یکی از پرخرج‌ترین تشکل‌ها در انتخابات می‌باشد که غالباً هزینه‌های خود را از کارگزاران و برخی مراکز دولتی تأمین می‌کند.

محجوب دبیر کل خانه کارگر و نامزد انتخابات مجلس در این تجمع گفت: خانه کارگر تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز کرده و ما افرادی را برای حضور در مجلس از جامعه کارگری به شما معرفی کرده‌ایم.

در حالی که فضای این برنامه ستایش از دولت و حمله به دولت قبلی بود محجوب گفته است هیچ زمانی از حقوق کارگران کوتاه نمی‌آییم. ما باید در هر شرایطی نظرات انتقادی خود را نسبت به معیشت کارگران به گوش مسئولان برسانیم.

همچنین حسن صادقی «رئیس اتحادیه پیشکسوتان خانه کارگر» در این میتینگ با اشاره به انتخابات دوره دهم مجلس گفت: دولت آقای روحانی سرزمینی سوخته را تحویل گرفته و ما باید با حمایت از دولت و تشکیل مجلسی که از دولت در تمام عرصه‌ها حمایت کند باعث سرافرازی ایران اسلامی شویم.

یکی دیگر از سخنرانان هم که نماینده کارگران معرفی شده بود، با تمجید از روحانی، به تخطئه دولت قبل پرداخت. همچنین در کلیپ پخش شده، بر لزوم اتکا به «گفتمان تدبیر و امید» برای برون رفت از وضعیت نامساعد کنونی تأکید شد. و این در حالی است که 30 ماه از تشکیل دولت یازدهم سپری شده است.

روحانی نیز در این همایش گفت: در انتخابات 7 اسفند کسانی را انتخاب کنید که دغدغه آنها رونق اقتصادی و اشتغال جوانان است.

روحانی شهریور سال گذشته اعلام کرد «از رکود خارج شدیم» اما دولت و مراکز آماری آن گزارش رشد منفی اقتصادی در 3 فصل گذشته امسال را به اعتبار منفی بودن منتشر نکرده و محرمانه نگه داشته‌اند. بنابر برخی آمارها روزانه نزدیک 6 هزار نفر بیکار می‌شوند. ادعای دولت درباره مهار تورم نیز ریشه در حاکم کردن رکود کامل بر اقتصاد و در واقع خواباندن اقتصاد دارد و به اذعان اقتصاددانان- حتی اصلاح‌طلب- چنین شیوه‌ای برای کاهش تورم، عین ریشه‌کنی رونق و رشد اقتصادی است.