وکیل‌الدوله‌ها، مجلس فاقد گفتمان انقلاب می‌خواهند

مسعود میرکاظمی کاندیدای ائتلاف اصول‌گرایان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش برای تشکیل مجلس وکیل‌الدوله اظهار داشت: مجلس نهم حداکثر همراهی با دولت یازدهم را داشته است، اما اینکه برخی می‌گویند ما مجلسی می‌خواهیم که با دولت همراهی کند، از این سخن هدف دیگری را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: طراحان مجلس همراه با دولت به دنبال مجلسی هستند که فاقد گفتمان انقلابی باشد، مجلسی می‌خواهند که برای حضور آمریکا و اروپا در کشور فرش قرمز پهن کند، مجلسی می‌خواهند که اقتصاد مقاومتی از آنها نخواهد، مجلسی می‌خواهند که اگر شاخص‌های کلان اقتصادی کشور را به هم ریخت و ناکارآمد بود، سوال و انتقاد نکند.

کاندیدای ائتلاف اصول‌گرایان در انتخابات دهمین دوره مجلس افزود: چنین مجلسی زیبنده کشور، دولت و مردم نیست؛ چراکه مجلس باید با گفتمان انقلابی و تبعیت از خط امام و رهبری و با کارآمدی شکل بگیرد و دارای افراد متخصص و دلسوز باشد و از دو تابعیتی‌هایی که اگر اتفاقی بیفتد، اول می‌خواهند مسائل خود را حل کنند و دلال‌ها و فهرست‌هایی که با پول‌های کثیف می‌خواهند وارد مجلس شوند، تشکیل نشود.

میرکاظمی خاطرنشان کرد: اگر آقایان به دنبال مجلس همراه با دولت هستند، باید گفت که مجلس نهم که اصول‌گرا بود، حداکثر همراهی را با دولت داشت.