رقص بندری در ستاد انتخاباتی/چاقو کشی طرفداران دو کاندیدا!

تنها 5روز به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری زمان باقی مانده است.

وقتی زندانی کاندیدای اصلح معرفی می کند!

سایت سپاس نوشت: بعد از بسته شدن لیست اصلاح طلبان، حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر، اعلام کرده است که همایش انتخاباتى حامیان دولت را با عنوان "ائتلاف ٩٤، گام دوم" برگزار خواهد کرد و سخنران اصلى این مراسم، (فرزند یکی از کاندیدای خبرگان) که قصد دارد در این همایش  کاندیداهاى مورد حمایت حزب خود یعنی اعتدال و توسعه استان بوشهر را در حوزه هاى مختلف انتخابیه دهمین دوره مجلس شوراى اسلامى تعیین و معرفی کند.

تبلیغ به سبک بندری!

گذاشتن موسیقی بندری در ستاد برخی کاندیدا در شهر بوشهر (آدرس نزد خبرگزاری میزان محفوظ است) باعث شده بود تا برخی افراد جوگیر شده و شروع به رقصیدن کنند که با اعتراض شهروندان و حضور نیروی انتظامی این قضیه تمام شد.

 

ولخرجی 3 میلیاردی یک کاندیدا!

 

 

سایت رهیاب نوشت: یکی از کاندیداهای شاخص انتخابات دهمین دوره مجلس در استان خوزستان، ستاد مرکزی خود اقدام به ولخرجی کرده و بنابر شنیده ها برای نماسازی ستاد مرکزی خود بیش از 3 میلیارد ریال هزینه کرده است.

چاقوکشی انتخاباتی!

در روز گذشته طرفدار یکی از کاندیداها با چاقو بنر‌های یکی از کاندیداهای مستقل انتخابات را پاره کرد؛ این اقدام منجر به درگیری و چاقو کشی بین دو تن از طرفداران این دو کاندیدا شد.

 

کارتون با من!

شنیده شده که برخی از کاندیدا در یکی از استان ها به هر منطقه ای که می روند به افراد سرشناس آن منطقه قول یک پست مدیریتی می دهند تا بتوانند از طریق جذب آن ها دیگر مردم منطقه را نیز جذب نمایند. جالب این که همان پست ها را به افرادی در منطقه دیگر نیز می دادند.

سخنرانی پر حاشیه یک رد صلاحیت شده!

 

تهران نیوز نوشت: شب گذشته مراسمی در طرفداری از یکی از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک در تالار گلها شهرستان پیشوا برگزار شد.

یکی از سخنرانان این مراسم پر حاشیه یکی از نامزدهای رد صلاحیت شده بود که البته رد صلاحیت خود را بدون دلیل عنوان کرد(!!).

در میان صحبت های این نامزد رد صلاحیت شده برخی از حضار بدون توجه به ایام عزاداری حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (سلام الله علیها) کف و سوت زدند.

از جمله حاضران این میتینگ انتخاباتی مسئول امور بانوان یکی از نهادهای دولتی پیشوا بود که به نظر می رسد، حضور وی در این جلسه با توجه به مسئولیتی که دارد، غیر قانونی باشد.