غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان عصر امروز در حاشیه همایش جوانان ائتلاف اصولگرایان در جمع خبرنگاران درباره مهمترین مسئله اصولگرایان برای مجلس دهم اظهار داشت: مهمترین مسئله همان گونه که در شعارها نیز مطرح شد موضوع معیشت و اقتصاد است.

وی بر همین اساس دومین موضوعی که اصولگرایان در اولویت خود خواهند داشت را امنیت عنوان کرد و گفت: ما می‌بینیم که امروز در برخی کشورهای منطقه امنیت وجود ندارد اما در ایران به برکت جمهوری اسلامی شاهد امنیت هستیم؛ سومین موضوع نیز پیشرفت کشور از جهات مختلف علمی و فرهنگی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره تبلیغات بی بی سی در خصوص انتخابات ایران گفت: بی بی سی برنامه‌هایی دارد و می‌خواهد القا کرده و توصیه کند که به چه کسانی رای دهید و به چه کسانی رای ندهید و این درست نقطه مقابل انقلاب ماست و مردم به هیچ وجه این موضوع را تحمل نمی‌کنند که دولت بیگانه در امور کشور ما دخالت کند. 

حداد عادل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی می‌گویند اصولگرایان می‌خواهند با ورود به مجلس با برجام مخالفت کنند نظر شما در این زمینه چیست افزود: ما در مورد برجام همان نظری را داریم که مقام معظم رهبری دارند یعنی ما اصل مذاکره را نفی نمی‌کنیم و از تیم مذاکره کننده هم تشکر کرده و آن ها را وطن خواه می‌دانیم که تلاش خود را انجام دادند اما در عین حال به خارجی‌هایی همچون آمریکا اطمینان نداریم و توصیه‌مان به دولت این است که هم نسبت به اجرای مفاد برجام دقیق باشد و هم اگر برای فعالیت‌های اقتصادی پسابرجام می‌خواهند برنامه‌ریزی کنند به گونه‌ای باشد که به استقلال اقتصادی ما کمک کند. نه اینکه موجب وابستگی اقتصادی شود.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: ما با اصل برجام مخالفتی نداریم بلکه برجام را کار خطیری می‌دانیم که دولت مجلس و مردم باید درباره آن مراقب باشند و نفود بیگانه چه اقتصادی، چه فرهنگی و چه سیاسی در ایران تکرار نشود.

حداد عادل در پایان به وحدت اصولگرایان نیز اشاره کرد و گفت: ائتلاف بزرگ اصولگرایان از تشکل‌ها و جریانات سیاسی اصولگرا شکل گرفت و امیدواریم این وحدت منجر به پیروزی ما در انتخابات شود.