اقتصاد مقاومتی باید اولویت مجلس دهم باشد/ اشتغال، مسکن و حمایت از تولید داخلی

گروه سیاسی-دکتر بهروز دریکوند کارشناس مسایل سیاسی و استراتژیک در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره به شور و نشاط ایجاد شده در کشور برای انتخابات هفتم اسفند گفت: ما در هیچ کشوری نمی بینیم که چنین شور و نشاطی در ایام انتخابات برقرار شود و این نشان از سالم و آزاد بودن انتخابات و نظام مردم سالاری کشورماست.

 

وی با تاکید بر تشکیل مجلس قوی در کشور اظهار داشت: مردم با انتخاب نامزدهای اصلح و شایسته، مجلسی در شان نظام تشکیل دهند تا هم حافظ آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری باشد و هم تامین کننده منافع ملی و مردم.

 

این فعال سیاسی با اشاره به الزامات، الویت ها و اهمیت های مجلس دهم تصریح کرد:مجلس دهم باید با شناخت دقیق مسایل و مشکلات کشور در جهت حل آن گام بردارد. مشکلاتی که اکثر خانواده ها و جوانان تحصیل کرده را درگیر کرده اشتغال، مسکن و ازدواج است که مجلس دهم باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشد.

دکتر دریکوند با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخلی، سرمایه گذاری برای طرح های اشتغالزا، کاهش تورم، جلوگیری از واردات، افزایش صادرات و حرکت به سمت خودکفایی از شاخص های اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کار مجلس دهم باشد، اضافه کرد: مجلس در تصویب لایحه بودجه سالانه و برنامه ششم توسعه کشور باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را مد نظر داشته باشد.

این یادگار دوران دفاع مقدس تاکید کرد: همچنین مجلس دهم باید در جهت تحقق اهداف سند چشم انداز 20 ساله حرکت کند و بتواند مشکل اشتغال و بیکاری را رفع سازد.

دکتر دریکوند افزود: در صورتی مجلس دهم مجلسی قوی خواهد بود و می تواند این سیاست ها را اجرایی کند که نامزدهای اصلح ، ولایت مدار، انقلابی، وفادار به نظام و آرمانهای شهدا، متخصص و تعهد به مجلس راه یابند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: ما نمایندگانی نیاز داریم که در مواقع حساس همچون دوران دفاع مقدس خود را فدای نظام و انقلاب کنند و بجای زر اندوزی و قدرت طلبی با خلوص نیت در پی خدمت به نظام و مردم باشند.

وی با بیان اینکه اکثریت مجلس دهم با اصولگرایان خواهد بود، اضافه کرد: قطعا نامزدهای اصولگرایان پیروز انتخابات می شوند و انشاله شاهد مجلس خدمتگزار و مردمی خواهیم بود.