مردم ۷ اسفند پاسخ انقلابی به توطئه‌های دشمنان می‌دهند

پرویز سروری سخنگوی جمعیت رهپویان با اشاره به انتخابات 7اسفند، گفت: جمهوری اسلامی ایران نظام مردم‌سالاری است که همه برون رفت‌های آن از گردن‌های سخت با حمایت  مردم انجام شده است.

وی ادامه داد: وقتی نظام با گره‌های کور و افزایش سطح فشارهای دشمنان مواجه می‌شود، ملت هوشیار و آگاه با حضور در صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی می کنند.

سروری با تاکید براینکه در شرایط کنونی درمقطع حساس تاریخی قرار داریم، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی با به راه انداختن جنگ نفتی با ایجاد نوسان در قیمت‌ها ، ایجاد جنگ در منطقه برای فروپاشی جبهه مقاومت و با درپیش گرفتن مسئله نفوذ در کشور سعی دارند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند، اما قطعا مردم در روز 7 اسفند با حضور آگاهانه پاسخ انقلابی به توطئه‌های دشمنان خواهند داد.

سخنگوی جمعیت رهپویان  با تاکید براینکه روز 7 اسفند روز مانور سیاسی مردم است، تصریح کرد: در شرایطی که کشورهای غربی به ویژه انگلیسی‌ها به خود جرات می‌دهند در امور داخلی کشور ما دخالت کنند و لیست‌های را منتشر و به مردم می‌گویند به اشخاص آن لیست رای بدهند باید مردم ایران با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای حاضر  و پاسخ دندان‌شکنی به اینگونه توطئه‌ها بدهند.

سروری با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات 7 اسفند طوفانی خواهد بود، ادامه داد: پاسخ ملت ایران به استعمارگران پیر و ایادی آنها در روز 7 اسفند روشن خواهد بود و اعلام می‌کنند هیچ‌گاه اجازه نفوذ و دخالت در امور داخلی کشور را به بیگانگان نخواهند داد و سدی در برابر آن خواهد شد.

سخنگوی جمعیت رهپویان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات 7 اسفند پرشورتر از انتخابات در سال‌های گذشته برگزار می‌شود، گفت: در انتخابات پیش‌رو باید به‌گونه‌ای عمل شود که دشمنان جمهوری اسلامی باردیگر مایوس و ملت ایران باردیگر پیروز انتخابات باشند.