کمک ایران به خانواده‌های شهدای فلسطینی شنیع است!

هیلاری کلینتون در اظهاراتی ضد ایرانی به اظهارات اخیر سفیر ایران در لبنان درباره آمادگی تهران برای کمک به خانواده‌های شهدای فلسطینی واکنش نشان داد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان چند روز قبل اعلام کرد که تهران بنا دارد به خانواده‌ های شهدای انتفاضه «قدس» که از سوی رژیم اشغالگر قدس دچار خسران شده‌اند کمک نماید.

به گزارش وبگاه خبری «العهد»، «محمد فتحعلی» گفته است که «تصمیم گرفتیم به هر خانواده شهدای انتفاضه در قدس، مبلغ هفت هزار دلار تقدیم کنیم»

این اظهارات بلافاصله با مخالفت‌ صهیونیست‌ها مواجه شد تا جایی که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم در سخنانی ضد ایرانی و در ادعایی بی‌اساس این موضوع را حمایت از «تروریسم» خواند.

در ادامه واکنش‌ها به این موضوع، وزیر خارجه سابق آمریکا و نامزد کنونی دموکرات انتخابات ۲۰۱۶ این کشور در اظهاراتی اعلام آمادگی ایران برای کمک به شهدای فلسطینی را محکوم کرد.

به گزارش «تایمز اسرائیل»، هیلاری کلینتون مدعی شد: «این مثال دیگری از فعالیت‌های شنیع ایران در منطقه است و همچنین دلیلی برای آن که آمریکا باید به اعمال تحریم‌ها ضد ایران به خاطر حمایتش از تروریسم ادامه دهد».