روحانی: نظام، رهبری و ملت پیروز انتخابات ۷ اسفند هستند

حسن روحانی در پیامی خطاب به ملت ایران از حضور مردم همیشه در صحنه کشورمان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تجلیل کرد.

متن پیام رییس جمهوری خطاب به ملت بزرگ ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم اسفند 1394 در تاریخ ایران عزیز، سرنوشتی پرافتخار و ماندگار یافت. انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرصتى شد تا اقتدار ایران اسلامی دوباره رخ نماید و سیمای باعظمت این ملت وفادار، بار دیگر چون خورشیدی تابان در منظر جهانیان بدرخشد.

آفرین بر همت و عزم بلندتان، غیرت و پایمردیتان؛ و بر عشق و احساسات پاک همه شما ایرانیان که با حضور آگاهانه و همدلی، همواره وطن عزیز خود را در آغوش وفا و اعتماد گرفته اید. حضور پوپا و پر مهرتان را سپاس می گویم و در مقابل عظمت روح و بلندی همت تان سر تعظیم فرود می آورم. امروز همه مسرور و شادمانیم که دعوت به حضور گسترده و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای با حماسه آفرینی شما ملت بزرگ تحقق یافت.

این نظام برخاسته از اندیشه هدایتگر و الهی حضرت امام خمینی (ره)، آرمانهای ملتی مومن و آزاده، و جهاد و فداکاری شهدا و ایثارگران گرانقدر است. و اینک؛ قدم ها و قلم های شما در هفتم اسفند، در امتداد همان نهضت شورانگیز، امیدی دوباره و عظمتى مضاعف آفرید و به همه خدمتگزاران انگیزه خدمت بیشتر بخشید.

نتیجه انتخابات هرچه باشد، جمهوری اسلامی ایران بلند آوازه تر شده است؛ نظام و رهبری و ملت پیروز شده اند؛ و این مردم ایران هستند که بار دیگر اراده و قدرت انتخاب خود را به نمایش گذاشتند تا عموم خدمتگزاران و بویژه دولت برگزیده ملت، اعتبار و توان بیشتری یابند.

رقابت پایان یافت؛ حال وقت آن است که با همدلی و همزبانی ملت و دولت، راهی تازه بگشاییم؛ و به اتکاء توان داخلی و استفاده از فرصت های خارجی، فصلی نو در رشد و شکوفایی اقتصاد ملی بگشاییم.

از همه گروهها، سلیقه ها و شخصیت های سیاسی و همچنین نامزدهای محترم انتخابات که با حضور قانونمند و اخلاقی، شور آفرین رقابت شدند؛ و همچنین شورای محترم نگهبان و وزارت محترم کشور، هیاتهای اجرایی و نظارت، دستگاهها و نهادها، رسانه ها و فعالان عرصه اطلاع رسانی، و نیروهای پرتلاش نظامی و انتظامی که در تحقق این حماسه و افتخار نقشی ارزنده ایفا نمودند؛ تقدیر می نمایم.

دولت تدبیر و امید با هر فرد منتخبى که نام او از صندوق آراء بیرون آید، پیمان می بندد تا با همکاری یکدیگر آینده ای پرامید و باعزت را برای ایرانیان عزیز رقم بزند.

به شکرانه این نعمت بزرگ در پیشگاه الهی سجده شکر بجا می آوریم و در برابر ملت بزرگ ایران به احترام می ایستیم و به شما مردم که افتخار تاریخ ایران زمین هستید، درود می فرستیم.