در تهران همیشه یک جریان پیروز انتخابات نیست؛ مثل داربی‌ها

 غلامعلی حدادعادل با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد از آیت‌الله واعظ طبسی عیادت و جویای احوال وی شد.

وی بعد از عیادت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارشاتی که تیم پزشکی اعلام کردند نشان می‌دهد که آیت‌الله طبسی در حالت اغمای شدید هستند و باید دعا کنیم تلاش پزشکان نتیجه دهد تا حالشان بهتر شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه کسالت ایشان باعث نگرانی همه علاقه‌مندان به انقلاب شده است، گفت: آیت‌الله طبسی هم در خراسان و هم در ایران یکی از چهره‌های شناخته شده انقلاب اسلامی، یاران امام و از دوستان رهبری هستند، به همین منظور همه افراد نگران وضعیت سلامتی ایشانند.

حداد عادل بیان کرد: خدماتی که آیت‌الله طبسی در آستان قدس رضوی انجام دادند، مثال‌زدنی است و در حقیقت این تأثیر معنوی که آستان قدس رضوی امروز در کل ایران دارد قطعاً با مدیریت ایشان در اداره این دستگاه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: نزدیک چهار دهه آیت‌الله طبسی با پاکی و پاکدستی این دستگاه عظیم را اداره کردند که امیدوارم خداوند سلامتی را به وی بازگرداند تا مردم خراسان و مشهد و همه ایران از وجود ایشان بهره‌مند شوند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر پیروزی اصولگرایان در مشهد و اصلاح‌طلبان در تهران گفت: روند سیاسی و جریانات سیاسی در تهران متفاوت از مشهد است، درست مثل داربی‌ها که گاهی استقلال و گاهی پرسپولیس برنده می‌شوند، جریان سیاسی نیز نشان داده که در تهران همیشه یک جریان پیروز انتخابات نیست.