واکنش حدادعادل به نتیجه انتخابات در تهران

غلامعلی حداد عادل امروز 11 اسفندماه در حاشیه عیادت از آیت الله طبسی در جمع خبرنگاران در خصوص شکست اصولگرایان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران گفت: شرایط اجتماعی تهران شرایط خاصی است، قشربندی‌های اجتماعی خاصی در این شهر هستند و به همین دلیل همیشه یک نتیجه واحد از این شهر حاصل نمی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بحث مسائل سیاسی شبیه مسائل ورزشی است، همان طور که در یک شهرآورد ورزشی همیشه یک تیم برنده نیست، در سیاست نیز یک جناح نمی‌تواند همیشه پیروز میدان باشد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره نظرش درمورد پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران نیز گفت: نتیجه انتخابات در تهران مانند مسابقه های ورزشی و شهرآورد است لذا یک بار آبی و یک بار قرمز پیروز می شود.

حداد عادل در بخش دیگری از سخنانش درباره آخرین وضعیت پزشکی آیت الله طبسی با بیان اینکه طبق اعلام تیم پزشکی ایشان در یک اغمای عمیق هستند، عنوان کرد: همه باید دعا کنیم تا تلاش‌های تیم پزشکی جواب داده و حال ایشان بهتر شود.

وی ادامه داد: کسالت ایشان موجب نگرانی تمامی علاقه مندان به انقلاب شده است، آیت‌الله طبسی در خراسان رضوی و در ایران یکی از چهره‌های شناخته شده انقلاب و یاران امام و از دوستان نزدیک رهبر معظم انقلاب هستند.

حدادعادل با اشاره به خدمات ایشان به مردم تصریح کرد: تاثیر معنوی که آستان قدس رضوی در ایران گذاشته به دلیل مدیریت ایشان بوده است، آیت الله طبسی در اداره این دستگاه بزرگ نقش مهمی را دارد و چهار دهه با پاکی و پاکدستی این دستگاه را اداره کرده است، امیدواریم سلامتی ایشان برگردد.