حال آیت الله واعظ طبسی نسبت به گذشته بهبود یافته است

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی دقایقی قبل پس از عیادت از آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایشان از شخصیت‌های مبارز قبل از انقلاب اسلامی هستند که در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نقش به‌سزایی ایفا کردند.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی هم آیت‌الله واعظ طبسی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان و تولیت آستان قدس رضوی فعالیت کردند و خدمات ارزنده و شایان توجهی را نیز تاکنون انجام داده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله واعظ طبسی همیشه پشتیبان ولی‌فقیه بودند، خاطرنشان کرد: ایشان در حقیقت یکی از استوانه‌های بزرگ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در استان خراسان هستند و امیدواریم خداوند به ایشان شفای عاجل عنایت کند.

وی در خصوص وضعیت جسمانی آیت‌الله واعظ طبسی، خاطرنشان کرد: پزشکان همه تلاش‌شان را برای بهبود وضعیت جسمانی ایشان انجام داده‌اند،‌ البته شفا از جانب خداوند است،‌ اما حال ایشان نسبت به گذشته بهبود یافته است، اما این روند بهبود کُند است، با این حال با توکل به خدا امیدواریم هرچه سریع‌تر سلامتی خود را کسب کنند.