مسئولان در استفاده از واژه‌های"تندرو و افراطی" با دشمن همنوایی نکنند

لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی  درباره استفاده دشمنان و برخی شخصیت‌ها و رسانه‌های داخلی از کلید واژه‌های "افراطی، تندرو و میانه‌رو" اظهار داشت: هر کسی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کند، در حقیقت نیروی انقلابی، متدین و حزب‌اللهی ناب است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه دشمن نگران است و می‌داند نیروهای انقلابی، کسانی هستند که محکم در مقابل دشمنان می‌ایستند، واژه‌هایی همچون "تندرو و افراطی" را در مورد آنها به کار می‌برد و می‌خواهد با استفاده از این واژه‌ها نیروهای انقلابی، توانمند و مخلص را به افراطی بودن متهم کند و در رأس آن امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را تندرو می‌داند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران افزود: هیچ کسی در کشور نباید در استفاده از واژه‌های "تندرو و افراطی" با دشمن همنوایی کند و کسانی که نیروهای انقلابی و توانمند را به افراطی و تندروی متهم می‌کنند، در حقیقت در زمین دشمن خواسته یا ناخواسته بازی می‌کنند.

فروزنده گفت: انقلاب اسلامی خط مستقیم به سمت چپ و راست نیست و هر نیروی انقلابی که در خط ولایت فقیه باشد، از ارزش‌های انقلاب دفاع کند و ضد استکبار باشد، نیروی انقلابی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه واژه‌های "تندرو و میانه‌رو" از واژه‌هایی است که دشمن جعل کرده و به نیروهای انقلابی، توانمند و پاکدست تهمت افراطی بودن می‌زند، تأکید کرد: از نظر دشمن میانه‌رو نیروهایی هستند که در برابر دشمن مماشات کنند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: کسانی که جنگ را اداره کردند و در امور اجرایی در همه عرصه‌ها کارآمد و مردم محور بودند، تکلیف‌شان روشن است و مردم آنها را می‌شناسند.

فروزنده در خصوص استفاده رئیس جمهور و شخصیت‌های بالای کشور از واژه‌های "تندرو و افراطی" تأکید کرد: جای تعجب است که برخی از مسئولان کشور در داخل از واژه‌های "تندرو و افراطی" استفاده می‌کنند؛ امیدواریم آنها به این مسئله توجه کنند که دشمن دنبال اختلاف است و نکته مهم، وحدت نیروهای انقلابی است که باید از آن پاسداری کنیم.