هرگز نگفتم مردم تهران مانند مردم کوفه هستند!

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در واکنش به تحریف اظهاراتش در برخی سایت‌های ضدانقلاب مبنی چرایی عدم رای مردم تهران به اصولگرایان، گفت: به هیچ عنوان من نگفتم که خدای‌ناکرده مردم تهران همانند مردم کوفه هستند! مردم تهران، مردمی بصیر هوشیار و انقلابی هستند که رای‌شان همیشه محترم است.

وی گفت: ما مثل آقای هاشمی نیستیم که رای مردم را به خوب و بد تقسیم کنیم؛ ما معتقدیم مردم عزیز هستند چه به روحانی رای بدهند و چه به سعید جلیلی؛ چه به اصولگرایان رای بدهند و چه به اصلاح طلبان. مهم این است که اگر مردم به ماها رای ندهند در ارادت‌مان به مردم خللی به وجود نمی‌آید اما اگر روزی به آقای هاشمی و نیروهایش رای ندهند، مردم باید شاهد  دخالت آمریکا، انگلیس و منافقین برای ناامن کردن کشور باشند.

شجونی با بیان اینکه به نقل از بنده دروغ نوشته‌اند، تاکید کرد: مردم اظهاراتی که به من نسبت داده شده را باور نخواهند کرد چرا که از اساس دروغ است اما همه مردم دیدند که در فتنه 88 فتنه‌گران با مردم چه کردند؟ همه دیدند خسارت‌های سنگنین‌تر از جنگ تحمیلی فتنه 88 را. وقتی مردم یکبار به این آقایان رای ندادند، اینها حتی از دشمن خواستند به کشور حمله نظامی کند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تبریک به منتخبان تهران، گفت: امیدواریم نمایندگان منتخب بتوانند همراه با دیگر نمایندگان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم موفق باشند.