می‌خواستند مجلس خبرگان را از عناصر انقلابی تهی کنند

عشرت شایق عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، به تحلیل و بررسی آنچه در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری صورت گرفت پرداخت و اظهار داشت: ما در این دوره از انتخابات خبرگان شاهد فعالیت شبکه پیچیده تخریبی بودیم که بنا داشت مجلس خبرگان رهبری را از عناصر انقلابی تهی کند.

وی افزود: برخی افراد معلوم‌الحال داخلی با بوق استعماری انگلیس یعنی بی‌بی‌سی مأموریت‌های مشترک نانوشته‌ای برای تخریب عناصر انقلابی صورت دادند و طبیعی است که تبلیغات، افکارعمومی را می‌سازد و برخی‌ها در داخل انواع تبلیغات در بسته‌بندی‌های شیک و فریبنده را برای افکار عمومی تدوین کردند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی کشورها همچون استعمار پیر یعنی انگلیس در انتخابات 94 دخالت کرد، گفت: باید از لحاظ قانونی و حقوق بین‌الملل از این کشورها شکایت شود.

شایق خاطرنشان کرد: در داخل کشور کسانی که در جهت حذف نیروهای انقلابی قلم زدند و یا حرکت کردند، به نوعی از لحاظ اختلال در امنیت مداخله داشتند و افکارعمومی را به سمت نسخه‌های انگلیسی جهت دادند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه باید به عنوان مدافع مردم، این عناصر، احزاب، تشکل‌ها و هر فرد با هر شأنیتی را شناسایی کند و برخورد قانونی و حقوقی صورت دهد که نوع برخورد نیز می‌تواند اثری مثبت بر جامعه داشته باشد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس فعلی (مجلس نهم) گفت: نمایندگان مجلس نهم تا پایان 6 خرداد 95 سوگند خورده‌اند که به وظایف نمایندگی خود عمل کنند، بنابراین باید درجایگاه نظارت بر اعمال قانون تذکراتی را درباره این موضوع صورت دهند و محکم تا 6 خرداد بر سر مواضع انقلابی خود ایستادگی کنند.

شایق در پایان تصریح کرد: تشکل‌های انقلابی باید تفکرات انقلابی را ترویج دهند و از صورت گرفتن دوباره چنین اتفاقاتی که برای حذف نیروهای انقلابی تلاش داشت جلوگیری کند.