سایت وزارت کشور هم حکم مسئولیت نجفی را تأیید کرد+عکس

ستاد انتخابات کشور در 16 اردیبهشت‌ماه 1394 طی اطلاعیه‌ای آخرین مهلت استعفا برای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را 28 خردادماه اعلام کرد که پس از آن نیز وزارت کشور 6 روز را به این تاریخ اضافه کرد.

بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 7 اسفندماه سال جاری اسنادی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد محمدعلی نجفی، یکی از منتخبان مردم تهران برای مجلس دهم که به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی منصوب و در این سمت فعالیت داشته، تا دو ماه بعد از مهلت قانونی استعفا نداده است.

وقتی از محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در یک نشست خبری درباره عدم استعفای به موقع محمدرضا نجفی برای شرکت در انتخابات سؤال شد وی پاسخ داد: پستی به عنوان معاونت اقتصادی در چارت استانداری‌ها در آن زمان نداشتیم.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که چرا وی با همین عنوان و پست نامه‌نگاری اداری داشته، افزود: خیلی از جاها همچین کارهایی می‌کنند!

این اظهارات مقیمی در حالی است که سایت وزارت کشور با انتشار خبری حکم مسئولیت نجفی در زمانی که داوطلبان انتخابات مجلس باید استعفا دهند، اما وی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی منصوب شده را در تاریخ مردادماه منتشر کرده است.

 در خبر فوق که در تاریخ پنجم مردادماه روی سایت وزارت کشور منتشر شده است، زمانی قمی استاندار مرکزی در نشست شورای اداری استان مرکزی که با حضور معاون اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شده، محمدرضا نجفی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی معرفی کرده است.