اصرار بر حذف بشار اسد دیکته صهیونیست‌ها است

سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به مواضع دولت سعودی و نمایندگان گروه‌های معارض سوری وابسته به آل سعود در مذاکرات جاری و آینده سوریه اظهار کرد: انتخاب رهبر یک ملت و رئیس یک کشور با رای مردم آن کشور خواهد بود و اصرار سیاسی بر رد یا تعیین رهبر یا رئیس یک کشور، خواسته‌ای غیر دموکراتیک و دشمنی با مردم سالاری است.

وی افزود: سعودی‌ها فکر می‌کنند هنوز در 15 سال قبل زندگی می‌کنند و خواستار اقدام قدرت‌های جهانی به روش روی کار آمدن آل سعود و حاکمیت آنان بر سرزمین‌های اسلامی است.

سرلشکر فیروزآبادی با پوسیده خواندن این گونه افکار و مواضع خاطرنشان کرد: این فکر مرتجعانه رویایی از یک خواب غیر صادقانه بوده و هرگز تعبیر نخواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، اصرار دولت عربستان و نمایندگان گروهی‌های سوری وابسته برای حذف بشار اسد را به معنی گسترش تروریست‌های داعش و روی کار آمدن حکومت تکفیری در سوریه دانست و تاکید کرد: حذف بشار اسد دیکته و خواست صهیونیست‌ها است.

سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه فرهنگ امروز و مردم جهان فقط انتخاب مردم را مشروع می‌داند تصریح کرد: سازمان ملل و آقای رئیس نیز می‌دانند که حرف سعودی‌ها قول زور است لکن به دلایل سیاسی، حضور سعودی‌ها را تحمل می‌کنند ولی آزادگانی مانند روسیه و ایران و چند کشور عربی هستند که از مردم سوریه و نظر آنان حمایت می‌کنند.