حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت عصر امروز در بازدید از یادمان والفجر هشت منطقه سوم ندسا، راهیان نور را ذخیره تمام‌نشدنی دانست و اظهار کرد: حضور در مناطق عملیاتی یاد و خاطره شهدا را در میان آحاد جامعه ماندگار می‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به‌ عنوان میراث گرانبهای حضرت امام (ره) و شهدا در اختیار ما قرار دارد و ما به‌ عنوان پاسدار انقلاب اسلامی موظف به پاسداری از این انقلاب ارزشمند هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران توهم نیست، بلکه یک حقیقت است و دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون به هر حیله و ترفندی متوسل شده‌اند تا به انقلاب آسیب وارد کنند‌، اما هرگز موفق نشدند.

صداقت با بیان اینکه دشمن از دو طرح برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران استفاده می‌کند، افزود: یک طرح برخورد سخت است که به اشکال مختلف درگیر شدند و جنگ تحمیلی و تهدیدات نظامی نمونه بارز آن است.

وی تصریح کرد: تلاش برای تغییر هویت انقلاب اسلامی نیز با طرح نفوذ دنبال می‌شود که یکی از نقشه‌های شوم و بسیار خطرناک دشمن است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اشاره به نقش و تأثیر بازدید و زیارت از یادمان‌های دوران دفاع مقدس و سرزمین راهیان نور، متذکر شد: ترویج و تبلیغ ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس که تجلی اوج کمالات انسانی بود، یک کار مقدس و ارزشمند است.

صداقت افزود: هر کس در راستای اعتلای یاد و نام شهدا و یادمان آنها قدم بر می‌دارد اجر و پاداشش با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: همه بخش‌ها باید با انسجام و برنامه‌ریزی و دقت نظر و همچنین فرهنگ‌سازی شایسته زمینه را آن قدر گسترش دهند تا همه بتوانند از برکات این یادمان‌ها استفاده کنند.