سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای اخیر اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی حاوی پیام ها و نکات مهم و قابل توجهی بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت علمی و شفاف، استراتژی نظام اسلامی را در حوزه اقتصادی را تشریح و مردم و مسئولان را به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی فراخواندند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال های اخیر بارها بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید و بر اجرای آن تأکید فرمودند و امسال را نیز به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند.

نقوی حسینی اضافه کرد: بدون تردید امروز دشمن تلاش دارد تا در عرصه اقتصادی و با اعمال سیاست های مختلف نظیر تحریم، به نظام اسلامی ایران ضربه وارد کند و اقتصاد مقاومتی می تواند خنثی کننده توطئه های دشمنان باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود، نقشه راه کشور در حوزه اقتصادی را تشریح فرمودند و امروز نیز باید مسئولان برای تحقق این نقشه راه تلاش کنند.

وی با اشاره به مشکلاتی که واحدهای تولیدی و صنایع کوچک با آن روبرو هستند، بیان داشت: امروز توجه به صنایع کوچک به عنوان یکی از عوامل رشد و پیشرفت اقتصادی از ضروریت هایی است که باید مورد توجه دولت و مسئولان قرار بگیرد.