تشر اصلاحات به روحانی/مجلس دهم سراپا به فرمان دولت نخواهد بود
محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان با اشاره به گزینه‌های ریاست مجلس دهم گفت: بدون شک انتخاب ریاست مجلس دهم بستگی به ترکیب نهایی پارلمان دارد.

 

وی افزود: با این حال ما در حال رایزنی در برخی موارد هستیم و نهایتا شخصیت مورد حمایت ما برای ریاست مجلس دهم آقای عارف است.

 

عضو اصلاح‌طلب مجلس نهم در ادامه با اشاره به تعامل مجلس دهم با دولت یازدهم در سال 95،‌ متذکر شد: هم بخشی از نمایندگان مجلس در مسند کارهای اجرایی بودند و هم برخی از اعضای دولت آقای روحانی در مقطعی مسئولیت‌های نمایندگی داشته‌اند، بنابراین اگر دو طرف به مسئولیت‌های خود توجه کنند به نظر می رسد همه چیز با هماهنگی پیش رود.

 

تابش ادامه داد: دولت نباید انتظار داشته باشد که مجلس دهم سراپا در فرمانش باشد،‌ همینطور مجلس هم باید توجه کند که دولت سپر برخی اقدامات بوده و باید به تعبیر مقام معظم رهبری حرکتش ریل‌گذاری شود.

 

منتخب مردم در مجلس دهم در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه کدام فراکسیون، اکثریت مجلس دهم را به خود جذب می‌کند ، گفت: آقای عارف گزینه فراکسیون امید را مطرح کردند که می‌تواند مطلوب باشد.

 

تابش در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر برتری در مجلس دهم با اصلاح‌طلبان است. با این حال همگی موارد بستگی به نتایج دور دوم مجلس دارد تا عده‌ای اصلاح‌طلبان به حدنصاب نصف به علاوه یک برسد.