تشکیل فراکسیون امید به ریاست عارف

محمود صادقی منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه جلسات اعضای لیست 30 نفره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایانی که در تهران به مجلس آتی راه یافته‌اند به صورت فشرده برگزار می‌شود، گفت: این جلسات در هفته چند بار  حول محورهای مختلف برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه در جلسات برگزار شده مقرر شد اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان فراکسیونی به نام امید در مجلس دهم تشکیل دهند، تصریح کرد: قاعدتا این فراکسیون با ریاست محمدرضا عارف تشکیل می‌شود.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان و اعتدالیونی که در حوزه‌های انتخابیه دیگر که به مجلس آتی راه یافته‌اند نیز در جریان تشکیل این فراکسیون قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: اولویت اول تشکیل فراکسیون امید در مجلس آتی است و سپس درباره انتخاب ریاست مجلس و کاندیدا شدن محمدرضا عارف برای این پست در این فراکسیون به صورت دموکراتیک تصمیم‌گیری می‌شود.

صادقی با بیان اینکه در مجلس دهم نیز اصلاح‌طلبان و اعتدالیون برای حوزه اقتصاد برنامه‌هایی دارند، ادامه داد: در جلساتی که برگزار می‌شود درباره شعار سه‌گانه‌ای که ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون داشتند بحث‌هایی انجام و برنامه‌هایی نیز تدوین شده است.