مهدی هاشمی برای بار دوم زیر تیغ جراحی رفت

سید وحید ابوالمعالی وکیل مدافع مهدی هاشمی در خصوص علت بستری شدن دوباره موکلش در بیمارستان اظهار داشت:در حال حاضر از علت اصلی بستر شدن موکلم در بیمارستان اطلاع ندارم اما به نظر می رسد مهدی هاشمی به علت همان بیماری گذشته در بیمارستان بستری شده است. 

 

وی افزود :مهدی هاشمی 4 روز است در بیمارستان بستری شده است برای بار دوم تحت عمل جراحی قرار گرفت و از وی آزمایش هایی انجام شده که منتظر جواب آن‌ها هستیم.

 

وکیل مدافع مهدی هاشمی در مورد درخواست مرخصی برای موکلش بیان کرد:درخواست مرخصی از سوی خانواده هاشمی به سازمان زندان ها ارسال می شود و موافقت با آن به تصمیم سازمان زندان ها باز می گردد اما در حال حاضر هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

گفتنی است، 21دی 94 بود که رسانه‌ها از انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان خبر دادند و سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی وکیل مدافع وی، علت انتقال موکلش از زندان به بیمارستان را آسیب‌دیدگی از ناحیه پا در هنگام ورزش عنوان کرد اما سیدوحید ابوالمعالی وکیل دیگر مهدی هاشمی ضمن تایید انتقال موکلش از زندان به بیمارستان، علت را وجود غده در بدن مهدی هاشمی و انجام عمل جراحی برای خروج آن اعلام کرد.

مهدی هاشمی پس از انجام عمل جراحی چند روزی در بیمارستان تهران بستری بود تا این‌که برای سپری کردن ادامه دوران نقاهت خود در منزل، از مرجع قضایی درخواست مرخصی کرد. 30 دی بود که درخواست مرخصی هاشمی مورد موافقت مرجع قضایی قرار گرفت و او برای گذراندن مرخصی 14 روزه خود راهی منزل شد.