تشکیل کارگروههایی برای تعیین اولویت های کاری مجلس دهم/ هنوز برای تشکیل فراکسیون امید بحثی نشد

گروه سیاسی-بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز گفت: 30  منتخب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، از بعد انتخابات هفتم اسفند جلساتی را برگزار می کنند که در حال حاضر این جلسات بصورت هفتگی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه محور این جلسات تعیین اولویت های کاری مجلس دهم است، گفت: برنامه ریزی، شناسایی مشکلات عمده کشور و ارائه راه حل برای رفع آنها، مسایل و موضوعات اقتصادی، حل معضل بیکاری، رکود و ... از جمله موضوعاتی بوده که تا کنون بر روی آنها مباحثی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در همین راستا کارگروهایی متشکل از منتخبان تهران تشکیل شده از جمله کار گروه اجتماعی و اقتصادی.

نعمتی در خصوص تشکیل فراکسیون امید در مجلس دهم گفت: در خصوص فراکسیون هنوز بحث جدی در منتخبان تهران نداشتیم و تصمیمی نگرفتیم. البته بحث و تصمیم گیری در این زمینه زود است.

وی اضافه کرد: منتخبان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، سه طیف اصولگرایان معتدل، اعتدال و توسعه و اصلاح طلب هستند و تصمیم گیری با این سه طیف است.

منتخب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم گفت: تصمیم گیری در این زمینه از نیمه دوم اردیبهشت و بعد از برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس دهم، انجام خواهد شد.

نعمتی افزود: مجلس دهم مجلس در راستای تحقق مطالبات مردم و حل معضلات اساسی گام خواهد برداشت.