خبری  که یکی از نزدیکان عارف تکذیب کرد

پس از برگزاری انتخابات 7اسفند سال گذشته، مهم‌ترین بحثی که این‌روزها محور بحث رسانه‌ها و فعالان سیاسی شده، بحث ریاست عارف یا لاریجانی بر مجلس آتی است. در این میان شایعات پی‌درپی مطرح می‌شود که در آخرین مورد عبدالرضا داوری از نزدیکان محمود احمدی نژاد روز گذشته در کانال تلگرام منتسب به خود نوشت: در توافق دیشب پاستور، تداوم ریاست علی لاریجانی در مجلس دهم و ریاست محمدرضا عارف بر مرکز پژوهش‌های مجلس، قطعی شد.

وی همچنین در کانال تلگرام خود نوشته است: تصویب شده است تا بودجه مرکز پژوهش‌های مجلس در دوره ریاست عارف تا 5 برابر افزایش و مرکز به اتاق فکر اصلاحات تبدیل شود.

اماعلیرضا خامسیان مسئول روابط عمومی دفتر محمد رضا عارف در این رابطه گفته، آقای داوری درباره جلسات رئیس سابق خودشان (محمود احمدی نژاد) هم اطلاعی ندارد چه برسد به آقای عارف.همانگونه که اخیر عارف تاکید کردند بحث مربوط به مدیریت مجلس و دیگر ارکان مجلس بعد از شکل گیری رسمی مجلس تصمیم گیری می شود و به همین دلیل هرگونه گمانه زنی در این خصوص محلی از اعراب ندارد.

این فرد نزدیک به محمد رضا عارف همچنین به این مسئله که بارها از سوی عارف مطرح شده است، تاکید کرده و گفته است «آقای عارف هم همانگونه که قبلا مطرح کردند توافقی با آقای لاریجانی درخصوص مدیریت مجلس آینده و دیگر ارکان مجلس انجام نداده اند و جلسه ای هم در این خصوص برگزار نشده است.