لاریجانی گزینه خوبی برای ریاست فراکسیون اصولگرایان است
حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و تخت جلگه با اشاره به آرایش فراکسیون‌های مجلس دهم،‌ گفت: بدون شک 3 الی 4 جریان سیاسی می‌تواند در مجلس دهم فعال باشد و جریان رهروان ولایت، اصلاحات، پایداری و مستقلین از جمله آنها هستند.

 

وی با اشاره به چگونگی نزدیکی جریان‌های سیاسی مجلس دهم در پوشش یک فراکسیون مشترک افزود: معتقدم جریانات سیاسی مجلس دهم نهایتا در قالب دو فراکسیون اصولگرایان و اصلاح‌طلبان فعالیت خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تاکید کرد: نباید در شگل‌گیری فراکسیون‌های تاثیر گذار مجلس موضوع سهم‌خواهی مطرح شود.

سبحانی‌نیا در ادامه با اشاره به ریاست فراکسیون اصولگرایان مجلس دهم تصریح کرد: بدون شک چهره‌هایی که برای ریاست این فراکسیون انتخاب می‌شوند باید مقبولیت لازم را داشته باشند که بنده معتقدم آقای لاریجانی مقبولیت لازم برای ریاست فراکسیون مستقلین، اعتدالیون و اصولگرایان را دارد.

 

نماینده مردم نیشابور در پایان خاطر نشان کرد: اگر افراد منیت‌های خود را کنار بگذارند و بخواهند باز هم یک وحدت نسبی را شکل دهند ریاست آقای لاریجانی در فراکسیون اصولگرایان می تواند مطلوب باشد.