مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی منصوب شد

سید احمد هاشم‌آبادی سرپرست پیشین روابط عمومی آستان قدس رضوی جای خود را به محمدامین توکلی‌زاده داد.

سید احمد هاشم‌آبادی، مردادماه سال 93 جایگزین حسین یوسفی در روابط عمومی آستان قدس رضوی شد و قریب به 2 سال در این سمت فعالیت کرد.

ارتباط مداوم و صمیمی با رسانه‌ها، ایجاد پل ارتباطی مناسب میان رسانه‌ها و بخش‌های مختلف حرم منور رضوی و پاسخ‌گویی سریع و مناسب از جمله اقدامات مثبتی بود که هاشم‌آبادی در طول فعالیت خود در سرپرستی روابط عمومی آستان قدس رضوی صورت داد.

شاید بتوان حساس‌ترین و خطیرترین بخش فعالیت هاشم‌آبادی در آستان قدس رضوی را دوران مربوط به بستری شدن آیت‌الله واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد مقدس دانست که در این مدت نیز کانال ارتباطی مناسبی از سوی روابط عمومی آستان قدس رضوی با رسانه‌های جمعی مشهد، استان و کشور ایجاد شده بود.

ارتحال عالم ربانی، آیت‌الله واعظ طبسی در اسفندماه سال 94 نیز بخش دیگری از دوران خطیر فعالیت هاشم‌آبادی در آستان قدس رضوی را رقم زد که هماهنگی‌های مناسب در قالب تیم‌های متعدد رسانه‌ای کارنامه وی را پربارتر کرد.

معاون حوزه هنری خراسان، مدیر روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان، رئیس اداره اطلاعات، اخبار و رسانه‌های آستان قدس رضوی، کارشناس هنرهای نمایشی، نویسنده و کارگردان تئاتر، فیلم‌ساز و همچنین مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اقتصادی رضوی بخش دیگری از سوابق کاری هاشم‌آبادی بوده است.

از سوی دیگر محمد امین توکلی‌زاده ‌پیش از این، قائم مقام مرکز بسیج سازمان صداوسیما، مدیر امور عمومی معاونت امور مجلس استان‌ها و مشاور اجرایی معاونت امور مجلس استان‌ها بوده است.

همچنین وی به عنوان مدیر‌کل اداری - مالی معاونت سیما نیز فعالیت کرده و قائم مقامی شبکه پنج سیما نیز از دیگر سوابق وی است.

سوابق توکلی‌زاده حاکی از این است که وی با رسانه آشنایی کامل دارد و از سوی دیگر در سطوح بالای روابط‌عمومی نیز فعالیت داشته است؛ همین مسئله نقطه عطف جدید در مدیریت روابط عمومی آستان قدس رضوی ایجاد می‌کند و امید است بهتر از گذشته، کانال ارتباطی رسانه‌ها و آستان قدس رضوی از مجرای مدیریت جدید فراهم شود.