آمریکا در راس درنده‌ها است

 حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی که در ستاد آجا برگزار شد اظهار داشت: اخیرا مطالبی مطرح شده که پیرو آن مطالب، مقام معظم رهبری در این باره فرمودند که این مطالب یا از روی ناآگاهی گفته شده یا قصد آنها خیانت به کشور بوده است.

 

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در شرایطی که قانون دنیا به صورت جنگل درآمده و هر کس که قوی‌تر است، ضعیف‌تر از خود را می‌خورد، دنیایی که همه به صورت درنده‌های جنگلی است به یکدیگر دندان و پنچه نشان می‌دهند و در راس این درنده‌ها آمریکایی‌ها هستند.

 

 

وی افزود: این درند‌ه‌ها داعش را مجهز کرده و شست‌شوی مغزی داده و مدرن‌ترین و مجهز‌ترین سلاح‌ها را در اختیار این شیاطین قرار می‌دهند.

 

 حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به تهاجم عربستان به مردم مظلوم یمن اظهار داشت: عربستان سعودی 500 بیمارستان را با بمب‌های خطرناک از بین برده و مردم بی‌دفاع یمن را به خاک و خون کشانده؛ در این شرایط ما می‌گوییم که روزگار موشکی سپری شده و می‌خواهیم با گفتمان مشکلات را حل کنیم.چشم پوشیدن به واقعیات جهان ما که امروزه به وحشی گری،آدم کشی،کودک کشی،ویران کردن مساجد وهمه امکانات و زیر ساخت های کشور های ضعیف جلوی چشم ماست  به ما نهیب می دهد که در نظام طبیعت ضعیف پایمال است که کسانی هستند که به این واقعیات چشم پوشی می کنند.

 

وی ادامه داد: در طرف دیگر مرزها به ما تحیمل می‌کنند، کشورهایی که در برابر اسرائیل فریاد سر داده و نفسی از خودشان سر می‌دهند قصد نابودی انها را داشته که رژیم صهیونیستی مزاحم نداشته باشد؛ آن وقت ما علیه موشک خودمان،علیه اقتدار خودمان،علیه روحیه رزمی وشهادت طلبی خودمانبرای راضی کردن دشمنان حرف بزنیم که این حرف خلاف تجربه ، واقعیات و هم آیات صریح قرآن کریم است.

 

وی افزود: قرآن کریم به ادامه جنگ و مقاومت را تا ظهور امام زمان(عج) اشاره نموده که دشمنان به هیچ وجه دست از دشمنی با شما برنداشته واهل مذاکره نیستند.

 

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: کدام کشوری را سراغ دارید که در مذاکره کشوری قوی تر سراغ دارید که توانسته با مذاکره مشکلات شان را حل کند؟

 

وی افزود: دولت فلسطین سالهاست که در حال مذاکره است ولی شاهد آن هستیم که همچنان منازلشان ویران می شود، مزارعشان به خاک کشیده شده و کودکان شان کشته می شوند و  در این میان نفسشان در مقابل این همه جنایت ها ی سفاکانه رژیم صهیونیستی که از دنیای دغل باز غرب ماموریت یافته است که به دد منشی های خود در فلسطین ادامه دهد.

 

وی با اشاره به آیات قرآنی ادامه داد: دشمنان همیشه با شما جنگ داشته و تا زمانی که شما را بی دین کنند دست از دشمنی با شما دست بر نمی دارند؛مگر عاقل شدی بی دین شوی که می گویی وقت موشک نیست؟

 

امام جمعه موقت تهران افزود: قرآن کریم واقعیات را گفته و پرده ها را کنار زده  و به ما برای همیشه حضور در میدان رزم فراخوان داده است که این عداوت تمام شدنی نیست و تا زمانی که ما دین ، انقلاب  و استقلال داریم این مصاف ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده که مجهز شوید ولی این آقایان می گویند که دوران مجهز شدن تمام شده است ؛ آدم باید خون گریه کند به حال و عاقبت اینها؛ ولی هر کاری بکنید به خودتان کردید.

 

حجت السلام صدیقی در پایان اظهاراتش خاطر نشان کرد: انقلاب و ولایت و این شعله های ایمانی در جان جوان های ما وجود دارد  هرگز نمی توانید که این شعله ها را خاموش کنید و این پرچم  ولایت که به همت این همه خونی که ریخته شده به دست فرمانده کل قوا تحویل امام زمان(عج) داده خواهد شد.