برجام حکم عروس تعریفی را دارد که شلخته از آب درآمده!

 داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب با درج این مطلب درباره برجام نوشت: اکنون برجام هسته‌ای نیز نوعا فرجامی مشابه یافته و مشاهده می‌شود جناب آقای روحانی مدام و وقت و بی‌وقت از هر فرصتی بهره می‌برند تا به افکار عمومی گوشزد کنند «برجام» آفتاب تابان و فروغ جاویدان و فتح‌الفتوح و بزرگ‌ترین پیروزی در تاریخ ایران بود علی‌رغم آنکه رهبری آن را متضمن هزینه‌های سنگین به کشور اعلام می‌کند و به تناوب  کارشناسان و سیاستمدارانی  بیرون از حلقه دولت دست بر نقاط ضعف برجام می‌گذارند.

وی می‌افزاید: خیر جناب روحانی! برجام اگر حامل فخر و فتح و گشایشی باشد در آن صورت بی‌نیاز از رپرتاژ آگهی راه خود را در جامعه باز می‌کند و در آن صورت افکار عمومی نیز به اندازه کافی برخوردار از شعور هستند تا دو زرده بودن تخم برجام را فهم و اقبال کنند!

سجادی نوشت: اجازه دهید برجام‌تان خود ببوید نه آنکه عطار بگوید! مطمئن باشید اگر برجام حامل تحفه‌ای باشد سیاسیون به جای گذاشتن انگشت اشاره بر نقاط ضعف آن بر سر ربایش آن و سند زدن آن به نام خود با یکدیگر می‌جنگیدند! جناب روحانی - برجام را در اندازه خودش به رسمیت بشناسید و منطبق با واقعیت آن تمشیت ملکداری کنید. در غیر این صورت برجام‌تان حکم عروس تعریفی را پیدا می‌کند که مع‌الاسف شلخته از کار در آمده!