رییس جمهور فقط کلنگ پتروشیمی بجنورد را زد!

گروه سیاسی- موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به سفر حسن روحانی رئیس جمهور به استان خراسان شمالی در روز یکشنبه 24 خرداد سال گذشته گفت: در حاشیه این سفر، کنلگ احداث کارخانه پتروشیمی بجنورد توسط رئیس جمهور و وزیر تعاون به زمین زده شد.

 

وی افزود: اکنون دقیقا 10 ماه از این کلنگ زنی می گذرد اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به بد قولی های رئیس جمهور و وزیر تعاون در انجام پروژهای این استان افزود: مردم از ما سوال می کنند پس این کنگی که به زمین زده شده برای چه بود.

ثروتی گفت: در همی زمینه از آقای ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوال کردم که وی قول داده تا افزایش سرمایه ای صورت بگیرد و این پروژه احداث شود.

وی با بیان اینکه قولهایی که وزیر تعاون می دهد، عمل نمی شود، افزود: مثلا وعده هایی در خصوص مجتمع جامع توانبخشی استان داده شد اما هیچ اقدامی برای فعالیت نمی شود.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین قرار بود چهار هزار و 800 مربی فنی حرفه ای استخدام شوند اما هنوز اقدامی نشده است.

تروتی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه های عمرانی تصریح کرد: وقتی پروژه ای با حضور رئیس جمهور کلنگ زده می شود اما اعتبار آن تخصیص داده نمی شود، معلوم نیست دیگر پروژه ها چه وضعیتی دارند.